Gek worden van opmerkingen buik GROM

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tinkerbell81, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marin89

Marin89 Lid

1 feb 2012
    14
    0
    0
    Onze puppy "bengel"
    Purmerend
    een golf van herkenning hier.
    Ik ben normaal gesproken een van de dames onder de stempel "Stevig, niet dik niet dun".
    Ik worstel daardoor dus al mijn hele leven met mijn gewicht en onvang terwijl de proporties altijd goed in verhouding zijn en mijn BMI nog nooit te hoog is geweest.
    Maar toch, nu ik zwanger ben hoor ik (gelukkig) alleen maar dat ik het heel mooi draag en een bescheiden buikje heb.
    Zwangerschapskleding past als gegoten en dus ben ik helemaal in mijn nopjes.
    Behalve dat de HELE wereld het nodig lijkt te vinden om dus een opmerking te maken. op het werk zijn ook tientallen mensen waar ik voorheen nooit een woord mee gewisseld heb... die nu net doen of ze me al jaren kennen..!?

Maargoed, zo te lezen aan de overige reacties is dit vrij normaal.. en hebben we geen keus dan het te accepteren!

Hihi fijne zwangerschap allen!!

2. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Ja inderdaad ! Iedereen weet wel iets zeggen over je buik en allemaal zeggen ze iets anders !:) Maar dan denk ik gewoon "Ach, sommige mensen zijn gewoon lomp", de helft weet echt niet waarover ze praten want ze zijn nog nieteens zelf zwanger geweest.. Maar ik ben gewoon keitrots op men buikje, hoe ronder hij wordt, hoe mooier ik hem vind :)

3. Kattenbak

Kattenbak Lid

7 feb 2011
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Iedereen bedoelt het vast goed. Als je geen opmerkingen kreeg had je vast een topic geplaatst dat niemand wat zegt over je buik/zwangerschap. ;)

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Of, nu ik in mijn laatste weken zit, draag ik volgens iedereen ineens heel laag. Dat is namelijk logisch, want mijn baby is ingedaald.

Nou, toevallig niet.

Deel Deze Pagina