GEK wordt ik er van !!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pluisjee, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hee meiden ,

Ik zit nu me 2e ronde aan de clomid. En dit is me 9e cyclus. Ik had lange cyclussen en blijkbaar geen eisprong vandaar clomid.
    Eigenlijk ben ik dus al dik een jaar van de pil af.

Maar waar wordt ik nou zo gek van dan ?
    Nou dat je elke maand denkt , hee voel ik dit , heee voel ik dat. Ben ik zwanger ? Blablabla je kent het wel.
    Elke maand dacht ik wel oke nu is het raak , de ene maand meer als de andere maar toch helemaal paar dagen na nod. Terweil ik pas sinds vorige maand een eisprong heb !!

Nu ben ik 5 of 6 dagen na me eisprong. En ik heb gister zown buikpijn gehad , iets wat roze/bruinig slijmverlies dat ik echt dacht wtf wordt ik ongie ?!
    Vanaf vanacht nergens last van gehad.
    Nu rare buikpijn , maar niet pijnlijk eerder vervelend. Ook last van me liezen maarja dat heb ik ook wel vaker. Is ook nog zo vroeg voor symtomen en toch maak je jezelf gek.

het stomme is , dat ik dit al 100 x heb gehad op het donkere slijmverlies na.

normaal ben ik een nuchter persoon , maar ik ben deze ronde echt zo zenuwachtig , zo er op gefocust. Laatste cyclussen had ik toch iets meer rust omdat ik toen bij de gyn liep en dacht nu wordt ik geholpen dus dan gaat het goed komen.

Oh meiden ik weet niet wat ik met dit berichtje wil , maar het is gewoon om gek van te worden.
    Hoe kan ik er in godsnaam minder mee bezig zijn ?

Als ik op me werk zit dan ga ik op zp pagina etc. En zoek je alles wel 10.00000..0000 keer op. Thuis gaat veel beter en ben ik er echt minder mee bezig.

Nou nog effe een kleine 10 dagen op het wachtbankje.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Klinkt allemaal bekend hoor!
    Maar je symptomen klinken ook heel bekend en bij mij was het dus wel raak:D
    Had ook een krampen gevoel in/aan mijn eierstokken.
    Succes met afwachten!

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft inderdaad maar ik wordt gewoon stapel gek van mezelf.

Ja die symtomen ... wat zal ik er van zeggen ik geloof er gewoon niet meer in , en ik ben er gewoon helemaal klaar mee even. Elke keer teleurstelling en iedereen om je heen raakt zwanger.
    Maar dan denk ik weer kop op , je heb nu een eisprong dus nu kan het echt elke maand zo ver zijn.
    Ik heb natuurlijk bijna (14/15 maanden) waren 9 cyclussen geen eisprong gehad dus ook geen kans gehad zeg maar. Maar daarom duurt het nou wel lang zeg maar.... Want ondertusen zown 16 maanden bezig....

Dankjewel komt wel goed :D

4. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zeker herkenbaar! Ik zoek ook altijd alles 10.000 x op haha! En bij alles wat je voelt constant denken "zou het..??". En dan zeg je tegen jezelf: niet teveel mee bezig zijn, het zal wel niet, dan valt het ook niet zo tegen, bla bla. Maar het is zo moeilijk. En ook zo confronterend, want je voelt van alles in je lijf en het kan twee kanten op. Is leuk om te horen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn, maar dat wordt vrij lastig gemaakt door alles wat je voelt..!!

En als je dan eindelijk mag testen, ben je zo bang dat 'ie negatief is, ondanks dat je weet dat dat kan. Ook al hou je er rekening mee; het blijft een ontzettende tegenvaller!

Fingers crossed dan maar!! ;)

5. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Je bent niet alleen. Als ik nog maar iets aan mijn lichaam voel, denk ik aan een zwangerschap, echt frustrerend. Als ik op mijn werk kom kijk ik altijd eerst naar ZP en dan vergelijk ik altijd andere meiden hun symptomen met die van mij.

Mijn vriend heeft me de laatste weken al zo vaak gezegd dat ik er niet voortdurend mee bezig mag zijn, maar dat kan ik gewoon niet. Ik denk er echt voortdurend aan. Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd.

En dat wachtbankje is echt balen. Ik haat het om ongi te worden gewoon omdat ik weet dat alles dan opnieuw begint.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Aaaah , haha ik ben niet de enige haha. Maar toch wist ik dat wel ;)
    Oh en dat ken ik : je moet er niet veel mee bezig zijn YEAH RIGHT. Dat verhaal ken ik... Lukt ook zo lekker.

Nou we moeten maar weer afwachten he , meer is er niet te doen.

7. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had deze ronde ook allerlei kwaaltjes die ik normaal niet had, zoals witte afscheiding of ik had juist geen last van bepaalde dingen die ik normaal wel had, zoals pijnlijke borsten. Maakte me zelf dus weer eens gek dacht ik, maar niet voor niets! Woensdag had ik een positieve test in handen! Ook in mijn tweede ronde clomid.
    Hoop dat het voor jou ook zo mag zijn!

8. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik had juist al mijn ongesteldheidskwaaltjes, behalve de verschrikkelijke rugpijn die ik normaal al 4 dagen van tevoren had..
    2 dagen na mijn NOD pas gaan testen, omdat wij nog geen kinderen willen, Maargoed, positief, eerst heel hard schrikken, maar na een paar dagen wen je aan het idee, en nu kunnen we niet meer wachten..!
    Ik hoop zo voor je dat het snel raak is!

Deel Deze Pagina