Alle elektrische app gaan kapot bij ons!! We hebben nu in de 4 jaar dat we hier wonen al 3 wasmachine`s kapot gekregen, nu heb ik weer dat er zwarte vlekken in de kleren zitten? Weliswaar zijn het allemaal geen nieuwe geweest... Droger wel nieuw gekocht (jaar geleden) maar die droogt opeens niet meer goed? En nee er zit geen filter aan de onderkant om schoon te maken!! Ik zet m op de stand extra droog en nou de was ik gewoon vochtig!! Hierdoor zit ik vaak de hele dag te drogen , nu hang ik de was buiten in de zomer maar straks kan het weer niet meer en dat kost zoveel stroom! Vaatwasser heb ik de helft van de tijd de glazen nog vies!! En geld om een nieuwe wasmachine en een nieuwe droger te kopen hebben we nu even niet!! aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:x
pff wat een verhaal meis, op zulke kosten zit je niet te wachten. ik denk dat je de stroom in jullie huis eens moet laten nameten, misschien dat er te hoge stroom in jullie huis staat? heel veel succes!
nee het was gewoon iedere keer een trommel die opeens niet meer draaide.......zoiets weet je wel!! Droger tja wat dat is ik weet het niet en de vaatwasser tja andere tabletten? pfffffff
Zou het ook niet weten. Misschien idd de stroom na laten kijken. Heb al tien jaar de zelfde wasm koelkast en al zeven jaar vriezer en een droger die ook al zeven jaar oud is totaal geen problemen. Welke merke wasmachine heb je gekocht. Kijk daar misschien ook eens naar??? Zelf hebik een Bosch, En ja moet toe geven als de mijne stuk gaat. Na tien jaar ik zeker weten weer een Bosch zou kopen. Me ouders hadden ook een Bosch en die is 15 jaar geworden was niet stuk maar ik kreeg een kleintje en toen heb ik een andere gekocht denk ga meer wassen en die oude is al zo oud zo zielig Maar meis nee weet het niet. Wel veel succes er mee.
was mijn 1e gedachte ook laat jullie stroom eens nakijken om te zien of er niet teveel stroom doorkomt ofzo... hier zit je niet op te wachten op deze hoge uitgaven. Heb je nog garantie op de droger?
andere tabletten proberen en zout bij vullen. maar jeetje.. wat een ellende zeg snap ik dat je gefrustreerd raakt hierdoor
Ja de wasmachne die we nu hebben was van mijn schoonbroer maar die is weer thuis gaan wonen en aangezien de vorige van ons het had begeven kregen we deze.... Tot nu toe doet deze het prima maar dus die vlekken opeens in de kleren.. Nu heb ik net het putje onderin eens schoongmaakt en nu draait een programma 90 grade met soda dat schijnt te helpen... Droger is een whirlpool..he eens rond gekeken op internet en schijnt het dus vaker voor te komen bij deze droger...fijn dan!! Even sparen nu en idd een nieuwe wasmachine en droger kopen en dan ook een bosh of een aeg...wel wat duurder maar deze zeik wil ik niet meer!! Nu net de vaatwasser uitgeruimd en was wel schoon...maar niet optimaal, idd maar eens zout bijvullen.. Soms gaat alles tegelijk raar doen....normaal altijd rond kerst, niet? Bedankt voor jullie reacties!!
De stroom is goed, we hebben een compleet nieuwe meterkast laten instaleren toen we dit huis kochten, tenmimnste alles is zoals het hoort te zijn..maar ga eens aan vriend zeggen staks.. Maar snap alleen niet zo goed wat dat ermee te maken zou hebben...?
Cindy24, wat vervelend! kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt. Hoe zit het met de garantie? als meerderen over dat apparaat klagen kun je misschien nog wat regelen?! Proberen kun je altijd. En de kerstperiode gaat hier altijd!! maar dan ook altijd.. iets kapot wat me dierbaar is.