We zij bezig met het verven en inrichten van de kamer van onze kleine meid. Nu zoeken we nog wat leuke dingen voro de aankleding. de kamer is Lila met wit geverf en de meubeltjes worden wit (bed en kast). 3 muren zijn gestucd en 1 muur is van hout hier wil ik nog wat leuke muurstickers van de hema met bloemen en vogeltjes opplakken. nu zoek ik nog wat leuke spulletjes voor de aankleding aan de muur, op de vensterbank en lampjes (o.a. nachtlampje/bedlampje en plafondlamp). wie heeft er leuke ideeen in bijpassende (hoeft geen lila te zijn) kleuren?
Xenos heeft leuke, goedkope spulletjes. Opbergdozen, klamboe of zo'n soort ophang/deurslinger, lampjes etc. Gekleurde potjes met nepplantjes/bloemetjes zijn ook leuk bij de Xenos. Verder heb je online heel veel leuk spul. Ik toets altijd een zoekopdracht in (bijv. lamp meisjeskamer) op google en dan op afbeeldingen.
Ik had vroeger een kamer met de kleuren lila, mintgroen en zachtroze. Een leuke site voor aankleding is: engeltjes en draken. Als je dan iets leuks ziet van een bepaald merk en je typt dat in op google, kom je bij een hoop andere leuke winkeltjes. Helaas heb ik vorige week mijn 'favorieten' opgeruimd, dus ik heb enkel deze link voor je.