Hallo, Het schijnt dat ik een gekantelde baarmoeder heb, maar ik ben eigenlijk helemaal vergeten te vragen wat dat dan precies inhoudt? Woensdag moet ik weer bij de vk zijn en zal het dan ook vragen. Wie heeft er ervaring mee en kan me er iets meer over vertellen?
echo's zijn wat lastiger te maken en als je in de MMM zit, is het vervelend. Mijn bm is ook gekanteld, en iedere IUI/IVF moest de arts met een instrument mijn bmm omhoog "wippen"... geen fijn gevoel. Verders is het volgens mij geen ernstig iets.
Idd kan het dat echo's lastiger te maken zijn. Bij mijn moeder hield het in dat ze de hele zwangerschap een zeer bescheiden buikje had, bij mijzelf niet, ik moet bijna gerold worden xD
Ik heb het ook. Had bij de vorige ook een heel erg bescheiden buik, wist alleen niet dat dat daarmee te maken had. Bij beide zwangerschappen nog na gecurreteerd omdat zowel bij de mks als bij de bevalling nog wat was achter gebleven, geen idee of dit ook hiermee te maken heeft maar vond het wel logisch klinken. Maar vooralsnog niets ernstigs
Bedoel je dan een naar achtergekantelde baarmoeder? Mijn gyn noemde het bij de laatste follikel meting idd ook op maar zei er verder niks over... Donderdag eerste zwangerschapsecho hopelijk zien ze het wel goed.
Bij mij komen ze er altijd zo slecht aan ... de bmm. kan dat er ook iets mee te maken hebben dan? Maar hier hadden ze dat wel al gezegd heb al zoveel echo's gehad