Herkent iemand dit ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ano1, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Dag dames ,

Heb een vraag wie herkent het volgende ,
    Ik luister elke dag even naar mijn kleine via een doppler maar heb nu 2 dagen al het idee dat hij heel ver weg ligt ofzo , als die echt dicht bij is hoor ik heel hard een galopperend paardje en nu hoor ik in de verte zacht het kloppend hartje maar niet zo duidelijk ook is het aantal slagen minder als hij zo ver weg ligt en als hij dicht bij is komt hij over de 150 slagen ..

Ben nu 17 weken zwanger , wie kent dit ook ??

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Waarschijnlijk is hij gedraaid. Dus dat kan. Of wellicht ligt je placenta voor?

3. ano1

ano1 Niet meer actief

Hoe zit dat precies met je placenta , vanaf waneer kan de placenta voor of achter gaan zitten ?

4. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Je placenta verplaatst zich niet meer van voor naar achterkant of zo. Groeit wel met de baarmoeder mee...
    Hebben ze bij je gezegd waar de placenta ligt? Anders gaan liggen kan inderdaad heel goed de oorzaak zijn.

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    hier ligt de kleine met het buikje op mn placenta, die achter ligt. ik hoor hem ook maar heeeeel zacht. zelfs met de echo is het moeilijk te horen. meestal spring ik ff en ga dan luisteren. dat helpt:)

6. ano1

ano1 Niet meer actief

Haha bedankt !
    Maar vind zo raar want voor heen hoorde ik uhm elke dag super goed en heel hard !
    Hoe kan dat dan zo veranderen ?

Deel Deze Pagina