Ik ben weer zo'n miep die toch een angelsounds heeft gekocht gewoon omdat het me zo leuk lijkt het af en toe te horen. Vorige week was ik 12 weken en heeft de vk het hartje geluisterd. Het was lastig te horen erg veel herrie van mijn darmen maar zij hoorde het al snel. Ik kon het na een tijdje ook vaag horen. Nu dacht ik 13 weken moet toch lang genoeg zijin voor een angelsounds maar ik hoor echt helemaal niets , alleen mijn eigen hartslag af en toe, mijn darmen zo nu en dan en een hoop gekraak als ik een ander plekje opzoek. Wat ik doe; Met olie of creme als geleider vanuit midden schaambot tot navel en alles wat daar links en recht van ligt zoeken zachtjes drukken en wat harder eerst plassen als het niet lukt even lopen staat echt op z'n allerhardst liggen en zitten Kan het gewoon zo zijn dat ik het hartje nog niet kan horen hoe ik ook mijn best doe? Ik heb geen gekantelde baarmoeder (tenminste niets over gehoord van de vk) gr. Nicole
Heb het gevonden maar echt super vaag en steeds heel kort. Gewoon een eigenwijs beebje maar ben wel blij ook al is het niet zo'n mooi duidelijk geluid als waar de meesten het over hebben.
hoi Nicole, in deze periode is het best lastig het hartje te vinden hoor. Fijn dat je het nu gehoord hebt. Mirjam