Hey meiden, Voor alle mama's die in november 2010 zijn uitgerekend. MIsschien is het leuk om te vertellen wanneer je uitgerekend ben en of je wilt weten wat het wordt. Hoe oud jullie zijn en wat de kwaaltjes zijn.
Wij zijn 27 nov uitgerekend. Ik ben 27 en mijn man 25. Als ik beval ben ik 28 en mijn man 26. Dit is ons 2de kindje als dit kindje geboren wordt is onze zoon 1jaar en 4 maand. Ik heb nog niet echt last van kwaaltjes. Beetje weeeig gevoel op de buik en last van mijn borsten en moe. Ik hoop dat ik net zo'n zwangerschap krijg als met mijn zoontje toen had ik nergens last van ja alleen heel erg moe. Liefs
Hallo! Ik ben 28 jaar, in januari gestopt met de pil en nu 5 weken zwanger. 18 November dus uitgerekend. Heb verder geen kwaaltjes, ja een opgezette buik en wat sneller moe dan normaal. Weet nog niet zeker of ik wil weten wat het wordt. Eerst de eerste maanden maar goed doorkomen. Ben benieuwd naar de rest!
Ik ben 1 november uitgerekend en vind het allemaal super spannend. Vooral omdat mijn kleintje pas 6 maanden oud is. Ik ben 24 en dit wordt ons tweede kindje. Behalve ontzettende moeheid heb ik nergens last van. (Ok soms wat emo-buien, haha maar dat hoort erbij I guess)
Hallo, Mag ik me bij het groepje aansluiten? Ik ben 20 november uitgerekend van ons eerste kindje. Ik ben 30 en mijn vriend is 24. Ik heb geen klachten, behalve dat ik sneller moe ben. Maar dat zal allemaal wel goed komen.
Hey meiden, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Onder het kopje "zwanger zijn" en dan "bevallingslijst forum" hebben we al ruim 50 dames die in November 2010 zijn uitgerekend, dus JOIN the club! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/192694-november-2010-mamas.html
hoihoi, ook ik meld me hierbij. gister ook al op een topic gezeten over vrouwen die in november uitgerekend waren maar kan hem ineens niet meer vinden dus dan meld ik mij ook hier maar aan ik ben 22 en mijn vriend is 25, als ik ben bevallen ben ik 23 en mijn vriend 26. het is ons eerste kindje. ik heb weinig kwaaltjes, alleen erg last van mn borsten en begin al vroeg een buikje te krijgen, kortom mijn darmen liggen dus al snel te rommelen
Hey, ik ben voorlopig op 25 november uitgerekend. Ik ben 26 en mijn man 27. Hij zal 28 zijn als ons 2de wondertje komt. We hebben al een zoontje van bijna 3. We geraakten moeilijk zwanger en zijn dus 19 maand bezig geweest met IUI en IVF. Dan gestopt en een maand later spontaan zwanger geworden. Ik ben moe, gevoelige en dikke buik, speciale goestingskes, moet veel rusten omdat ik bruinverlies heb. Bij ons word het terug een keizersnede. Vele groetjes xxx
Hoi allemaal! Ik ben ook 25 november uitgerekend.. Erg spannend allemaal hoor! Ik wordt over een maandje 23 en m'n mannetje bijna 24. Heb nog niet zo heel veel last, alleen heeeel veel honger en beetje krampen. Hoop voor iedereen dat alles goed gaat! Groetjes!