dom geweest, echo

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MvN, Dec 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

#1 MvN, Dec 6, 2010
    Last edited by a moderator: Dec 6, 2010
    Hallo,

Vrijdag avond 9u heb ik een echo gehad bij een pretecho bureau omdat ik meer zekerheid wilde hebben mbt bloeden.( dit was overigens al een week gestopt ) Daar hebben we een mooi vruchtje gezien met hartslag van 0.78cm.

Vandaag hadden we nog een echo int zkh en daar klopte t hartje ook maar was de vrucht bijna/niets gegroeit. Namelijk 0.79cm. Terwijl we nu toch 2,5 dagen verder zijn. ( allemaal uitwendige echo's want inwendig zie je bij mij niks vanwege de darmen ofzo)

Is dit normaal?

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

HEt is nog heeeel klein daarom kan het zijn dat een meting niet helemal correct is omdat je met deze grote niet met zekerheid kan zeggen of je het vruchtje volledig in beeld hebt. Dus ja het kan dat de metingen weinig van elkaar afweken. Geen reden tot bezorgdheid.

Imke

3. MvN

MvN Niet meer actief

Bedankt!

Na de echo had ik in ene keer ook bruinverlies met een beetje rood erdoor, kan dit komen omdat t eerst inwendig is geprobeerd?

Dus t kan gewoon aan de apparatuur liggen? Want van een vkpraktijk is natuurlijk anders dan een zkh.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dat komt omdat het inwendig is geprobeerd. Kan verder geen kwaad.

Mirjam

5. MvN

MvN Niet meer actief

wil even zeggen dat jullie super zijn en zo snel antwoorden in jullie vrije tijd! Respect! jullie hebben me al heel wat keren gerustgesteld deze zwangerschap! En ook tijdens die van mijn dochter!

Share This Page