Pijnstiller ongie pijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vlinder3, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi,

ik heb een vraagje, ik heb gisteren een pijnstiller van de dokter voorgeschreven gekregen tegen de menstruatiepijn. Arthrotec 50 maar hij zei er duidelijk bij je mag ze alleen innemen als je 100% zeker bent dat je niet zwanger bent.
    Nu weet ik niet zeker of ik ze wel in zal nemen want je kan toch ook in het begin van je zwangerschap bloedingen hebben?

Maar aan de andere kant zou die pijnstiller wel goed helpen want als ik ongie ben en zeker met de laaste keer kruip ik over de grond van de pijn en ben constant misselijk en val bijna flauw.

Nu is mijn vraag eigenlijk, als je net zwanger bent en je krijgt een bloeding voel dan het verschil of het een menstruatie bloeding is ja of nee?

Alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi noesje,

Als je zwanger bent begint dit met het uitblijven van de menstruatie. Soms heb je in het begin van de zwangerschap nog wat bloedverlies maar dit is meestal bij 6-8 weken. Bloedverlies tijdens de zwangerschap is meestal een paar druppeltje en niet zoals een normale menstruatie.
    Neem de pijnstiller maar in want jou menstruatie is er vervelend en pijnlijk!

groetjes Imke

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Bedankt voor je antwoord, ik ga ze voortaan zeker innemen bij mijn menstruatie ;)

Deel Deze Pagina