Ik vraag het met af.. Ik zit in de eerste ronde na het stoppen met de pil.. En het zal toch niet zo zijn!? Bij wie was het wel zo! Ps. vrijdag NOD
1e zwangerschap: 1e ronde 2e zwangerschap: 2e ronde Het kan echt wel... maar is meer uitzondering dan regel. succes vrijdag!
Het komt niet veel voor, maar kan natuurlijk wel in één keer. De meesten zijn binnen een jaar zwanger. Kan langer duren, maar ook korter. Ik was in ronde 4 en ronde 5 zwanger. Succes!
Hier bij de 1e zwanger terwijl we condooms gebruikte en ik aan de pil was, bij de 2e gestopt met de pil in februari maar tot mei condooms gebruikt en meteen in die 1e echte ronde zwanger. Dus inderdaad het kan zeker, maar pin je er niet teveel op vast..
Ik heb na de pilstop 1 cyclus afgewacht, daarna ervoor gegaan: zwanger in ronde 1... Voor de tweede ook 1 cylus afgewacht na het stoppen met de nuvaring en zwanger in ronde 2.
Hier was ik in januari gestopt met de prikpil, en zo'n 10 maanden later had ik m'n eerste cyclus weer en meteen de eerste ronde raak, helaas werd dit een miskraam. En nu zitten we dus in ronde 4.
Eerste zwangerschap , ronde 12 Tweede zwangerschap , ronde 8 Derde zwangerschap, ronde 4 We zitten nu in de eerste ronde voor zwangerschap 4, en als je lijstje van hierboven bekijkt, gaat het nu gewoon raak zijn
Bij nummer 1 zwanger in ronde 5 (na stoppen met de pil). Nummer 2 in ronde 1 (na condooms). Ik moet wel altijd een maandje of 3 à 4 ontpillen heb ik gemerkt
Hier was het de eerste vrijpartij zonder anticonceptie! En mijn tweefe was een ongelukje, wel het heerlijkste ongelukje dat er maar bestaat Dus wie weet, spannend!
Bij mij eerste kindje: ronde 2 Hopelijk 2de kindje ook... moet nog wachten tot zaterdag om te testen anders tellen we verder
Voor mij is het nog even afwachten. Vrijdag NOD! Ik ga er niet vanuit dat het in 1x raak is, maar naarmate de vrijdag nadert vind ik het stiekem wel spannend