Hoi allemaal, ik heb misschien een hele rare vraag, maar wil het toch graag weten. Ik heb 2 weken geleden een echo gehad om te zien hoever ik in mijn zwangerschap zat. Die mevrouw zijn 5 weken en 3 dagen, het vruchtje was 5.5 mm, maar mijn baarmoeder was iets te groot voor de grootte van het vruchtje. Het hartje klopte ook heel hard. Nu heb ik gelezen dat het hartje pas klopt bij 5 weken en 6 dagen en in verschillende boeken lees ik dat een vruchtje bij 5 weken maar 2 mm is en met 6/7 weken 5 mm. Hoe zit dit dan? Ben verder vreselijk beroerd en ben echt opgeblazen. Ik merk aan kleding dat ik dikker aan het worden ben. Kan dat al met 7 weken? Alvast bedankt voor je antwoord. Groetjes Aisca.
Hi aisca, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat je al aan het groeien bent kan al inderdaad! In alle boeken worden dingen anders beschreven, het beste is om met je eigen verloskudnige te bekijken of het allemaal klopt wat er gezegd word. Dat ik makkelijk met de echo erbij. Krijg je nog een keertje een echo? neem je foto's mee en vraag om uitleg! Groetjes imke