Vandaag echo met 6 weken en 1 dag

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Baby81, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Ik heb vandaag een echo gehad, mooi vruchtzakje, met een klein inieminie wit stipje, die je echt moest zoeken leek het.
    Ik moet volgende week terugkomen, zodat ze weer een echo kunnen maken.
    Ik maak me zorgen, hij heeft het niet eens gehad over of het hartje wel of niet klopt.
    De echo was uitwendig, maar hij heeft voor de rest niet gezegd of deze klopt ja of nee.
    En ik zo stom vergeten te vragen :(

2. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Hoi Baby81,

het hartje klopt ook nog niet zo vroeg in de zwangerschap, dus vandaar dat ze er wschl niets over hebben gezegd. Maak je geen zorgen en geniet er lekker van!

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    bij mij klopte het hartje met 6weken en 4 dagen. Misschien bij jou dus NOG niet...vandaar dat je terug moet komen...volgende keer klopt ie zeker joh!

4. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik moet volgende week terugkomen voor nog een echo.

5. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik heb gisteren een echo gehad met 7 weken en 1 dag, en het hartje was wel te horen, maar je moest er ook echt goed op richten. Ik denk dat hij met 6 weken en 1 dag misschien nog niet te horen is.

Lekker van je zwangerschap genieten, komt vast goed volgende week!

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meid kijk eens in mijn album daar staat een echo van 6 weken precies. Ook een ienieminnie piep klein streepje. Dus ook niks te zien van een hartactie maar. Ik ben 3 dagen of was het nou 4 ja 4 dagen er na weer geweest en toen was de kleine al net al een koffieboontje. En het hartje klopte dus in een week veranderd er dan zeker wel wat. Ennnnn jij hebt de echo uitwendig gehad. Ik heb hem inwendig gehad en zelfs toen was er niks te zien :) dus maak je niet druk veel succes volgende week

7. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Ik heb een foutje gemaakt, de echo was INWENDIG!

Nu ben ik helemaal van slag, ik heb net voor de zekerheid nog een test gedaan, en het streepje was lichter als de testen van 2 weken geleden, daar was de streep nog donkerder dan de controlestreep.
    Is dit een teken dat het mis gaat?
    Help ik voel nu niks meer, wat betreft kwaaltjes etc.

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi meid, spannend is het allemaal he?
    Ik weet hoe je je voelt, het is zo onwerkelijk en als je dan opeens geen verschijnselen hebt denk je gelijk dat het mis is. Ga daar maar niet van uit, het gaat echt vaker goed dan dat het fout gaat. Ik heb deze vraag ook aan mijn verloskundige gesteld en zij vertelde dat het heel normaal is dat je ook weleens 'niets' voelt.... Maar het blijft een spannende tijd. Zolang je geen hevige krampen of bloedverlies hebt, moet je er eigenlijk vanuit kunnen gaan dat het gewoon goed zit....Maar das niet makkelijk!
    Heel veel succes!

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meid mijn echo was ook inwendig heb je de echo gezien in mijn album? Het is maar een klein stipje/streepje Dus maak je echt geen zorgen. Is niet goed voor je. Ik weet dat het makkelijk gezegt maar toch probeer je niet gek te maken. EN van die test, blijf niet steeds testen maak je, je zelf alleen maar gek mee. Het kan zijn dat je wat meer had gedronken dan die vorige week etc etc.

Veel succes volgende week met je echo

10. Chez dre

Chez dre Lid

3 jul 2008
    64
    0
    0
    ik had deze week de 12 weken echo....dacht ik..
    Blijkt dat ik waarschijnlijk nog maar 8 weken zwanger ben.
    Zo raar!

Deel Deze Pagina