Goedemorgen dames Ik gebruik de persona en nu viel het me laatst op dat er een streepje kwam op het venstertje van de test . Dus ik helemaal blij want ging er vanuit dat ik de test dan goed gedaan had . Maar vanmorgen stonden er ineens 2 streepjes Iemand enig idee wat dat nou weer betekend : Heb die gebruiksaanwijzing van voor naar achter en weer terug gelezen , maar het staat er niet in Bedankt alvast dames Groetjes Groetjes Joyce
klik anders hier even op deze linkg mischien dat daar je vraag beantwoord kan worden, ik denk dat dat meeste hier juist bezig zijn met zwanger worden ipv de cyclus (eisprong) te stoppen... hier staat van alles beschreven over persona. succes
Hummel , moekkie had van dat ene zinnetje een link willen maken denk ik . Hier kun je alles over de persona lezen . Alleen is het geen link geworden en dus doet hij het niet Maar heb zelf inmiddels op de site van persona gekeken en daar staat ook niets over in pf . Ik denk ( maar weet het dus niet zeker ) dat het betekend dat mn eitje er aan komt . Volgens mij zijn die testen van persona dan tegelijkertijd ook ovulatie testen : Ja , ik raad ook maar wat , heb nooit eerder van dit soort dingen gebruikt Groetjes Joyce
Persona geeft idd de ovulatie aan. Het O in het display. Dat zou dan toch op korte termijn moeten verschijnen. Ik gebruik de persona zelf ook. Komt ook overeen met wat FF aangeeft. Ik heb echter nog nooit op de staafjes gelet FF is er alleen wat laat mee. Karin
http://www.persona.info/nl/Overteststaafjesentesten.cfm ja lekker stom zeg vergeet ik gewoon om de link te plakken sorry..
Geeft niet smoekie , was nog vroeg Maar wel bedankt nog in ieder geval Helaas staat er niets over streepjes op de teststaafjes Eerst kreeg ik er 1 ( dat was zaterdag , ik zag het perongeluk ) en nu waren het er ineens 2 Ik denk dus dat het betekend dat mn eitje eraan komt . Dat het dus het zelfde werkt als die ovulatie tests , als het 2e streepje even donker is dat je dan je eisprong hebt of zo Ik heb nog geen O op mn monitor , dus ik heb hem nog niet gehad denk ik Maar als mn staafje al een iets lichtere streep aangeeft , kan het nooit lang meer duren . Dat word dus goed klussen vanaaf Groetjes Joyce
Hallo, Ik heb de persona ook gebruikt. De streepjes geven inderdaad je ovulatie aan. Je zou de staafjes zelfs ook zonder computertje kunnen gebruiken, dan werken ze hetzelfde als gewone ovulatietesten. Als de twee strepen (bijna) even dik zijn verschijnt er waarschijnlijk op je schermpje dat je ovulatie komt. Na je ovulatie wordt de tweede streep weer vager en verdwijnt ie. Nog later in je cyclus kun je ook weer 2 strepen krijgen. Als je je nod bereikt hebt, kun je de test ook gebruiken om te spieken of je zwanger bent. Een of twee dagen vantevoren kun je een teststaafje gebruiken: Rechts echt blauw is zwanger, Links heel blauw en rechts vaag niet zwanger. Het schijnt zo te zijn dat als je op je NOD test met een staafje en je bent zwanger dan zou die twee dikke blauwe strepen moeten geven. Ik heb dit zelf niet geprobeerd, maar ken wel meerdere mensen waarbij dit klopte. Groetjes Noralien
Ow , kijk daar heb ik wat aan Bedankt Noralien voor je duidelijke uitleg Trouwens , dames allemaal bedankt voor het uitleggen en mee denken natuurlijk Groetjes Joyce
Whaaaaaaaaaaaaaaa , ik heb ALWEER streepjes Volgens de testen ben ik dan zeker weer vruchtbaar whahahahaha En ik ben nog niet eens ongi geweest Zwanger kunnen ze nog niet aangeven voor NOD Groetjes Joyce
Hoi Noralien, Jij schreef: "Nog later in je cyclus kun je ook weer 2 strepen krijgen. Als je je nod bereikt hebt, kun je de test ook gebruiken om te spieken of je zwanger bent. Een of twee dagen vantevoren kun je een teststaafje gebruiken: Rechts echt blauw is zwanger, Links heel blauw en rechts vaag niet zwanger. Het schijnt zo te zijn dat als je op je NOD test met een staafje en je bent zwanger dan zou die twee dikke blauwe strepen moeten geven." : Bedoel je met "rechts": de lange-staafkant, die blauw moet worden met een LH-stijging. en met "links" die korte-kant die we liever niet zien? Groet, Sjaak
Sjaak , ik denk dat ze met rechts de kant bedoeld waar je hem vasthoudt . Links is de kant waar je ALTIJD een streepje krijgt ten teken dat je de test goed hebt uitgevoerd Groetjes Joyce
Dank, dat dacht ik ook al. Kon het gisteravond toch niet laten: Heb 20/4 mij eisprong gehad (en goed geklust ) en keurig de streepjes op de persona-test. 2 dagen na de eisprong had ik weer gewoon 1 streepje (links). Gisteravond had ik toch weer 2 streepjes op mijn personatest. Betekent dit iets?? Op 5/5 is mijn NOD. Ik heb geen echte symptomen: wel hoofdpijn (voorhoofd, maar ik hoor van meer mensen dat zij grieperig zijn), erg gevoelige tepels (rest vd borsten niet, ook niet pijnlijk) en af en toe een soort lichte druk bij blaas. : : Betekenen die streepjes nu iets? Of laat ik mij weer teveel gek maken door mijn wens/hoop. Groet, Sjaak
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee Mijn nod is 11 mei maar dat kan ook eerder zijn ( had mn eitje eerder ) . En ik had gister en vanmorgen ook 2 streepjes , al is hij vanmorgen erg licht . Groetjes Joyce
Spannend zeg, allebei dus in hetzelfde schuitje... Wie weet krijgen wij snel reactie van iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen...... groet, Sjaak
Ja , ik ben ook zeer benieuwd ........ Snap er de ballen niet meer van eigenlijk hoor Dacht dat die streepjes inhielden dat je eisprong onderweg was/is . En de eerste keer dat ik dus 2 streepjes kreeg klopte dat ook wel ( merkte ik aan de krampen en mn persona gaf dat aan ) . Maar nu 10 dagen voor NOD weer 2 streepjes ......... Lijkt me een beetje vroeg om aan te geven of je zwanger bent of niet Groetjes Joyce
HiHi.. had ik ook tijdens mijn eisprong/1e keer 2 streepjes: slijm klopte, baarmoedermond hoog en open, voelde de eisprong (links ). Las ergens anders op dit forum dat LH op HCG lijkt en je daardoor ook een positieve ovulatietest kan krijgen als je zwanger bent. Maar dan zou je toch ook een gewone zwangerschapstest moeten kunnen doen? : Maar ja, heb nu besloten toch echt niet eerder dan zondag 7 mei te gaan testen als ik dan niet mijn heb (ben dan 2 dagen overtijd). Wie weet dus. Laten we maar flink gaan duimen voor elkaar. Hou mij in ieder geval op de hoogte. Wanneer was trouwens jou eisprong?? Groet, Sjaak PM productiviteit op mijn werk gaat zo wel erg achteruit.