Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en heb al direct een vraag. Ik ben nog lid op een ander forum maar daar krijg ik geen reactie daarom probeer ik het hier.. Wij zijn net begonnen voor een eerste kindje en ik denk dat het al mis loopt. Mijn laatste menstruatie was 16 dec. Mijn eerste cyclus was 32 dagen. Als ik dit aanhield zou ik een eisprong hebben op 3 Jan. Op 1 Jan heb ik een pos ovulatie test gehad. Wij hebben in die periode dan ook sex gehad. Ik zou op 17 Jan mijn menstruatie moeten krijgen maar ik heb sinds gisteren hevig rood bloedverlies. Ik vroeg me af wat dit is? Ik weet dat cyclus kan wijzigen maar een menstruatie een week na eisprong dus een week te vroeg begrijp ik niet. Kan iemand me soms helpen?
Hm... ben je misschien net pas van de pil af? Want dan kan je cyclus aardig overhoop liggen... Ik zou de komende tijd even alle s goed bijhouden van je cyclus om een beetje een beeld erbij te krijgen. Voor meer duidelijkheid zou je evt kunnen tempen. Als het bloedverlies maar kort aanhoudt zou het nog een eventuele innestellings bloeding kunnen zijn.
Ik ben in november gestopt maar dat is het niet want ik heb al 2 keer eisprong gehad en mooi op tijd lees cyclus van 32 dagen.. Ik weet gewoon niet goed wat er van te denken..
Je luteale fase kan per keer verschillen, hij kan tussen de 10 en 18 dagen zijn. Als je net van de pil af bent, hoeft je cyclus nog niet op regel te zijn ookal had je hiervoor twee keer een goede cyclus. Dus ik vrees dat het een vroege menstruatie is. Hevig bloedverlies hoort niet bij een innesteling, ben ik bang.
Hoi Nath, Ik heb dit gehad bij mijn vierde cyclus, nadat ik gestopt was met de pil. Ik was toen ineens na 25 dagen (ipv.31 dagen) hevig ongesteld. Dat vond ik toen ook vreemd... De maand erna verliep alles weer normaal.