Baby 3 mnd weinige drinker (+/- 550 ml)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Monic, 12 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi dames,

Al vanaf het begin tobben wij met het drinken van onze dochter. Ze is een weinige drinker. Groeit tot op heden wel prima maar ik maak me toch een beetje zorgen. In t begin zijn we twee keer opgenomen geweest in t ziekenhuis omdat ze niet meer wakker wilde worden maar nu gaat t weet prima! Ze heeft wel last van die vreselijke verborgen reflux.

Het is een hele tevreden baby, huilt alleen als er echt wat is, slaapt 8 uur achter elkaar door en is erg vrolijk. Alleen het drinken.. Op een dag drinkt ze meestal rond de 500/550 ml. Dit verdeelt in 5/6 flesjes. Als ze een hele goede dag heeft dan drinkt ze 650 en heel soms 700 ml (2x in haar leven meegemaakt). Ze krijgt wel afgekolfde moedermelk omdat ze de borst dus ook niet meer wil (lactatiekundige heeft ook meegekeken, dl vindt t teveel moeite doen).

Zoals ik al zei; ze groeit prima (volgende week weer naar t cb), maar ben even benieuwd naar de babys die hetzelfde hebben.. Drinken die ook relatief weinig (moedermelk) maar groeiden zij ook goed?

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.646
    1.252
    113
    randstad
    Ja hier werd met periodes ook slecht gedronken van gekolfde melk. Ze groeide prima. Heb me er periode heel druk over gemaakt en toen dacht ik als ze live zou drinken zou ik ook de hoeveelheid niet weten dus misschien hebben wel meer kindjes dit maar weten we dat dan gewoon niet omdat ze gewoon goed groeien.

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ze groeit dus goed? Plast goed? Poept goed? Tevreden baby?
    Dan geen zorgen maken hoor!

Deel Deze Pagina