Wij zitten in onze 3e icsi behandeling. Nu heb ik net een test gedaan. Het is vandaag 14.dagen geleden dat ik pregnyl heb gezet. En het is nu 9 dagen terugplaatsing van dag 3 embryo's Er kwam binnen 3 minuten een heel licht streepje, ziet dit er positief uit.
De test is idd positief, maar heb je de pregnyl er al wel uitgetest? Ik duim dat de test morgen mooi gaat oplopen.
Nee dit was de eerste test, ow nu ga ik twijfelen of het niet pregnyl is. Dit was de 10 e tp, en werd alle keren, precies 14 dagen naar pregnyl ongesteld. Heb al die keren nooit een streepje gehad. Toch morgen weer even nieuwe testen kopen en hopen dat ze oplopen
Ik vind het ook zeer hoopvol. En zeker na je laatste stukje dat je altijd 14 dagen na pregnyl ongesteld werd en negatieve testen had. Ik heb echt goede hoop!
Is de laatste test al droog? Ze zien er nu hetzelfde uit maar hij droogt vast wat donkerder op! Morgen zou hij weer iets duidelijker moeten zijn vergrlejn met die van gisteren. Voor nu zou ik nog steeds denken; zwanger!
Ja zag dat hcg verdubbelt in 48 tot 72 uur. En nu die op gedroogt is, lijkt het net zo donker als gisteren. Het loopt in ieder geval niet af. En ben nog steeds niet ongesteld dus heb dat record verbroken in de 2,5 jaar.
Dit is 5 jaar geleden bij me dochter geweest. Zie ik op de 20 juni ook nog een hele lichte streep en dat was toen de testdatum. Dus ik heb weer hoop. Ik weet nog dat ik de 24e eerst de kruitvat deed en toen die positief was durfde ik de digitale te doen. Bedankt allemaal voor het meekijken.
Ziet er volgens mij goed uit. Kans groot dat je morgen wel een iets donkerdere/dikkere streep gaat zien... Ik duim met je mee!