Gekke bloedverlies, positieve test 6-7dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lieverding, 25 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    nou inmiddels dus dag 40 van zogenaamde cyclus en geen ongi te zien helaas... dus dat positief zw test op ovulatie piek klopt ook niet. Ik weet effe niet waar ik het zoeken moet..

ik heb een nijging zo te zien dat het tweede bloeding toch een soort ongi was maar dan het hoeveelheid die je binnen 5 dagen normaal hebt binnen de twee weken verspreid of zo...
    want als ik zo meereken normale ongi laatste 7 okt dan is nu morgen cd40. Als ik tel vanaf 22 okt toen die bloeding begon van twee weken lang dan is het cd24.
    Ik heb wel vanaf afgelopen weekend paar druppels bloed vers per dag dus misschien is dan iets wat tot menstruatie hoort maar lijkt mij allemaal even raar ik heb nooit zoiets gehad nog raars

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Je cyclus is dus nog flink vd wap door je mk in september en heeft blijkbaar flink wat tijd nodig om weer te herstellen.

Je zou ovutesten kunnen gaan doen om er een beetje (hopelijk) achter te komen waar je zit in je cyclus.

3. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    waneer kan ik het beste dan starten met de testen? Gewoon vanaf nu en dan elke middag?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja zou je zeker kunnen doen.

Deel Deze Pagina