Rijstenwafel met cheddar in de magnetron Geitenkaas met jam op brood Veenbessensap door de cola Kaassoufle, frikandel of patat met appelmoes Tosti ham kaas met een gebakken ei erop.
broodje kaassoufle met satesaus bolletje met kaas en tortilla chips en dan in de oven en daarna met curry
Ik vind kaas en iets zoets geen gekke combi: krentenbol, jam, appelstroop... Wat ik wel gek heel lekker vind: paprikachips en drop. Niet tegelijk in mijn mond, maar dropje na een hap chips
De vegetarische slager heeft een hele goede vegetarische filet americain! Ik vind hem erg lekker. Misschien niet met joppiesaus
Kaas met chocoladepasta of hagelslag. Bij friet of Chinees moet ik aardbeienthee drinken, anders 'klopt' het niet. Paprika wokkels met m&m's
Ik heb er eerder over gehoord Ja, ik ga toch eens op zoek. Sta nu steeds te kwijlen in de supermarkt. En dan snel door omdat ik het niet mag..
Gatver wat een walgelijke combinaties lees ik hier Het enige vreemde dat ik kan bedenken is aarbeienjam op roggebrood. Vinden veel mensen in mijn omgeving vies.
Vind jou combinaties eerljk gezegd helemaal niet raar. Denk dat veel mensen dit zo doen. Die thee is dan wel weer apart. Zal het eens proberen