Ik weet niet of het heel raar is, maar hier zijn ze: brood met: roomboter en speculaas pindakaas en sambal kaas en appelstroop kaas, grillworst, mayo en curry Cola gemengd met sinas Koude friet met mayo Afgekoelde hard geworden satesaus met uhm niks haha. Broodje kaassoufle met satesaus Spaghetti met alleen maar ketchup.
Vroeger at ik overal appelmoes bij. Oa bij prakkies met aardappels, nasi, bami, macaroni, spaghetti, rijst met zoet zure saus echt bij alles Nu eet ik het niet overal meer bij Wat ik wel afentoe eet is Een kaassoufle met satésaus als ik het hier zo lees is het niet echt een aparte combi. Broodje met smeerworst en hagelslag echt zo lekker
Als ik heerlijke verse lasagna heb gemaakt dan vindt ik het eigenlijk echt het lekkerste, de volgende dag koud uit de koelkast als er nog wat over is.. Maar gisteren zag ik mijn man zoiets goors eten...hij pakte een bruin bolletje,en deed daar plakjes leverworst op, niet zo gek zou je denken...totdat hij..koude satésaus in het kapje van het bolletje smeerde en hem dichtdrukte op de leverworst... bah!!! Hij vond z'n nieuwe creatie heerlijk zei hij...
Haha nee, hij doet de gebakken friet in een koekenpan, en bakt er een ei doorheen. Zodat het ei vastgeplakt zit aan z'n frietjes
Ja vind ik dus ook. En bij mijn schoonouders ging alles in hetzelfde bord. Soep, dan de aardappelen ed, en dan vla. Ik zag er altijd tegenop. Zodra wij samenwoonden afgeschaft .Mijn man schept de rest wel in zijn soepbord. Ik spoel hem om. En vla gaat in een apart bakje. Dan maar wat meer afwas, kan me niks schelen.
Wat grappig he. Bij friet en Chinees wil ik juist iets met koolzuur .Thee kan ik me niks bij voorstellen bij die gerechten haha
Is een restant uit mijn jeugd. Mocht vroeger alleen thee of water bij het eten en die combinatie is blijven hangen
Respect dat je het wel deed bij je schoonouders! Ik heb het toen gewoon geweigerd en de afwas gedaan. En toen we samen gingen wonen afgeschaft. Mijn man heeft wel nog de rare tik over gehouden om dan met z’n vork vla of do (als we dat eten) te gaan eten omdat hij het zonde vindt een lepel vies te maken
Macaroni met heel veel chilisaus Aardappelen geprakt met sperziebonen en jus en dan mayonaise er door Mensen kijken me altijd heel raar aan als ik dit eet
Zo heel gek doe ik nog niet zo te lezen, zie er echt smerige dingen tussen staan, maar ik ben ook wel kieskeurig, dus dat kan ook nog meespelen. Wat ik wel erg lekker vind is kale macaroni met saté saus of met zo'n mora bakje gehaktballetjes in zoet/zure saus. Dus als ik per ongeluk een keer teveel macaroni heb gekookt bewaar ik het voor de middag erna en eet ik het op die manier op. Oh en als ik m'n boterham met pindakaas en sambal of chilisaus op de grill leg wordt ik door collega's vaak ook raar aangekeken.
Oh! Ik eet graag mn sperziebonen en aardappels met suiker.. zooo lekker en iedereen vind mij zo vreemd.
Ik doe eigenlijk echt niks geks. Laatst had ik zin in een gekke boterham, ik deed er pindakaas, chocopasta en jam op! En vroeger vond ik het heerlijk als we frietjes aten, curry, mayo en rauwe uitjes door mijn friet te roeren. Dus dat alle friet doordrenkt werd door dat... En ik deed altijd chili saus over mijn gekookte aardappelen. Nu beide nooit meer.
Tosti kaas met knakworst. Pizza met plakjes frikadel Omelet van ei met frikadel Vanille vla met appelmoes