Hahaha dat leek mij ook echt vies. Mijn vader at het weleens. Het is eigenlijk heel fris. Maar eet het zelf echt echt echt zelden
Enige wat ik kan bedenken is komkommer met aromat en broodje boterhamworst met mosterd. Maar deze dingen zijn volgens mij niet raar.
Het enige ‘rare’ wat ik doe is chilisaus bij kipnuggets of kipcorn. Verder kan ik echt niks bedenken...
drop met chocola. Maar zo raar is dat niet, in IJsland is het in iedere supermarkt te koop. Vooral de variant met zoute drop is heel lekker!
Broodje ei met kerrie en mayo maar is niet heel raar denk ik? En naturelchips, blokje kaas en komkommer tegelijk in mijn mond proppen
nou dan kom je al verder dan ik....Ik gooi heeeeeel soms paprikapoeder op mijn aardappels ipv zout en verder kan ik serieus niks bijzonders bedenken. Geen rare combi's of zo. oh en het is niet raar denk ik, maar ik eet mijn brood meestal kaal, dus geen beleg of hooguit een klein beetje roomboter. Ik vind vers brood van de bakker lekker genoeg kaal hahaha.
Ik was gisteren rijstwafels met boter en zout aan het beleggen en dacht toen: das misschien ook een beetje raar. Doe er ook vaak peper op nog haha.
Geen gekke combinatie maar ik kan een hele mozzarella bol in 2 minuten naar binnen werken. Als ik heel gek doe, doe ik er een beetje zout op Ik hou van kaas.
Ayran...ik vind dat heel erg vies, maar moest dit vroeger vaak drinken "omdat het gezond was.....'. Wij maakten dat met Turkse yoghurt, iets water en zout, ipv karnemelk.
Ah bah! haha. Ik heb ook wel eens koude friet gegeten, ik liep direct naar de prullenbak, ik vind dat zo smerig.
Ik zit echt telkens te denken of ik rare combinaties eet... Ik vind zelf van niet. - wit brood met een plak ontbijtkoek en boter. -wit brood met heel veel boter en een klein beetje pure hagelslag. ( ik vind dat zo lekker, eigenlijk is het gewoon boter met brood en hagelslag.) - komkommer met zout. Mensen zitten mij dan ook aan te kijken of die komkommer hier niet op deze planeet thuis hoort. - gebakken ei, met spek, kaas en knak worstjes. (eet ik heel soms) Eigenlijk ben ik gewoon niet zo creatief en heel erg saai als het op eten aankomt.
Stokbrood belegd met patat (kreeg ik een keer in frankrijk en is lekkerrr!) Brood met plakjes tomaat, mayo en maggi Brood met speculaasjes En verder eet ik heel veel met mosterd. Kipnuggets, bamischijf, kaassouffle, enz
Mijn man en inmiddels ook mijn kinderen eten ieder weekend speculaas gedoopt in koffie op brood haha.