Hallo, Wat ik me afvraag he, misschien heeft iemand een antwoord voor me: Is het altijd zo dat als je je ei hebt gehad je naar 14 dagen ongi wordt? Kan het ook dat er bijvoorbeeld 17 a 18 dagen ofzo tussen je ei en je volgende ongi zit? Dit vraag ik omdat ik nu al wat meer slijm gaat krijgen op de 15e dag! Het is meer kan er al draden van trekken, steeds iets meer zeg maar en het is nog niet helemaal helder maar wel iets helderder als vanmorgen? Maar met mijn cyclus van 31 a 32 dagen lijkt t me dat mijn ei pas de 18e of 19e dag komt omdat ik ervan uit gaat dat die 14 dagen voor je ongi komt zeg maar! Dus mijn vraag is kan er tussen je ei en ongi meer dan 14 dagen zitten? Hoor het graag! Bedankt alvast! liefs mmooii
Juist wat hier gezegd word je lf is gemiddeld 14 dagen maar kan tot 18 dagen zijn Ook minder kan, mijn lf is gemiddeld 12 dagen
Kan idd verschillend zijn. Ik werd altijd ongie 14 dagen na mn ei, de maand voordat ik zwanger raakte 3 dagen eerder.
De gyneacoloog vertelde mij dat je meest vruchtbare de helft van je cyclus is. Dus 14 bij een cyclus van 28dagen en 15 bij 30 enz. Het beste was dan om bij bijv 15dagen de 14 en de 16 dag te vrijen. Dan had je de meeste kans. Aangezien ik niet echt regelmatig ben spreiden wij het over een langere periode. Helaas tot nu toe nog zonder resultaat . Succes!
@happybest: dat hoeft niet. Ik heb een cyclus van 30 dagen, maar dus pas rond dag 18 een eisprong. Ik word dan 12 dagen daarna ongesteld.
Haihai, Dankjewel allemaal voor de antwoorden hoor! Daar heb ik wat aan! Nu dan ff afwachten gewoon! liefs mmooii
@suus: dat is vaag (ik bedoel van de gyn), maar omdat ik onregelmatig ben klussen we gelukkig al een langere periode dan die twee keer. Hopelijk is het gauw raak, het liefst voor we de 15e okt naar de gyn gaan