Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?

Discussion in 'De lounge' started by vruchtje24, Jan 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Even wat inspiratie op doen. Wat gaan jullie doen vandaag?
    Ik ben vandaag alleen met de kindjes bijna 3 en 6 jaar maar tot nu toe nog geen idee. Hele dag binnen zitten is niets voor mij maar echt lekker weer is t ook niet.

Alvast een fijne zondag gewenst!

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Het blijft droog toch? Hier in ieder geval wel. We gaan straks even knutselen en vanmiddag even naar de kinderboederij denk ik.

Aan de andere kant een hang dagje is ook wel lekker. Aankomende week een drukke week.

3. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga zo eerst met de kids naar de pony's, stalletjes mesten, pony's poetsen en opzadelen en lekker een eind wandelen.

Vanmiddag wil ik 25 km fietsen maar misschien wil mijn man dat ook, dus even zien hoe we het indelen.

4. Manoya

Manoya Niet meer actief

Ik ga zo met mijn dochter wat spullen ophalen bij oma, boodschappen doen en thuis een beetje ruimen..
    Niet zo een spectaculair dagje dus :)

5. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,108
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    We zijn nu aan het ontbijten bij schoonouders (dus opa en oma van zoon), zometeen gaan we naar huis, dan ga ik slapen heb nachtdienst gehad. Man en zoon gaan zwemmen en vanmiddag gaan we relaxen.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dagje auto en visite. Eerst 2u rijden dan naar m'n oude opa en oma. Daarna naar m'n nichtje op verjaardag. Dan weer 2u terug. Weinig dag over verder.

7. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,826
    3,612
    113
    Gisteren zijn we al de hele dag op stap geweest, naar het oertijdmuseum in Boxtel en pannenkoeken eten bij Het betoverde bos. Was leuk, maar ook heel erg koud! Vandaag blijven we dus lekker thuis.

8. Soit

Soit Niet meer actief

De hele week ziek geweest, en ondertussen verjaardag gehad van dochter, kinderfeestje, trakteren etc...
    Vandaag al wat fitter. Straks alle slingers en balonnen weg, alles weer gewoon. Beetje wassen en stofzuigen en verder NIKS...

9. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Normaal gaan we op zondagochtend naar de kerk, maar we zijn nogal verkouden, dus zijn net wakker :) we doen het vanochtend rustig aan, dochter in bad, beetje Internetten en spelen. Vanmiddag gaan we naar de dierentuin in Emmen, daar zijn de wegen lekker schoon, we hebben altijd jaarabonnementen. Vanavond zitten we voor de buis BZV te kijken. Huishouden weiger ik op zondag, anders lijken alle dagen op elkaar ;)

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wakker worden, uitgebreid ontbijten. Daarna met de mannen zwemmen en vanmiddag een filmpje kijken.

11. mumija

mumija Niet meer actief

Ik ga straks met Tim en mijn oudste dochter naar Den Bosch om haar vriendin op de trein te zetten, terug naar Hannover.

Dan blijven we daarna even in de stad hangen, om dan de lijndienst te pakken naar de Brabanthallen waar we naar de K3 Show gaan.

12. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Ik ga straks heerlijk alleen de stad in. Kleding kopen en wil een paar nieuwe zilveren glimmers voor in mijn oren ;)

Vanavond ga ik trainen...
    Tussendoor eet en drink ik ook nog:$

13. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier lig ik wakker te worden.... Ik ben al de hele week ziek. De jongens ook. Dus het zal waarschijnlijk weer bank hangen worden. Al verlang ik naar de buiten lucht

of te wel. Ik zie nog wel. Niets bijzonders elk geval

14. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Lekker wakker worden met zn 2tjes, ontbijtje op bed. Vanmiddag misschien nog even rondje lopen en verder heerlijk bankhangen/films kijken

15. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    straks als mijn man wakker word eerst uitgebreid ontbijten
    vanmiddag even naar mijn ouders en daarna naar ikea even kijken voor wat spulletjes voor de babykamer

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Niet veel gepland, moet de weekboodschappen nog doen en mijn man zou eindelijk de schuur herindelen en opruimen zodat de doos van de kerstboom en alle ballen etc. niet meer in de hal hoeven te staan..
    Verder heb ik nog genoeg te doen in het huishouden

17. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Zometeen even naar de efteling.
    Vanmiddag sporten.
    Vanavond heerlijk vertoeven op de bank met bzv en divorce.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Ik zie net dat het tot 16 u droog blijft bij ons. Dus na de lunch richting t strand of bos. Maar ik doe dat soort dingen gewoon veel liever met zijn 4tjes.....

19. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Zo eerst maar eens uitgebreid ontbijten.
    Begin vd middag komen mijn ouders op de koffie en eind van de middag gaan we gezellig borrelen met wat vrienden en hun kids.

Share This Page