leek op gebied van telefoons...

Discussie in 'De lounge' gestart door meintje, 25 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Help....:)

Ik heb een mobiel waarmee ik kan bellen en sms-en en dat is het eigenlijk wel.
    Nu krijg ik van mijn omgeving steeds meer op mijn donder dat ik niet kan appen/mailen etc en soms mis ik de mogelijkheid om even onderweg iets op te zoeken op internet.

Wie heeft tips voor mij voor een simlockvrije telefoon die wel van deze tijd is :D en die niet al te duur is (lees: goedkoop maar goed genoeg)?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Motorola Moto G! Budget-telefoon, maar doet absoluut niet onder voor een wat duurdere telefoon. Perfect! En waar de normale smartphone na een tijdje volloopt en trager dan traag wordt, blijft de Moto G de snelheid behouden. Goede batterij die lang mee gaat en ik zweer erbij. We hebben er hier beiden één in huis. En een aantal familieleden/vrienden ook. Ik raad hem iedereen aan; en áls ik aandelen had gehad, had ik ze van deze telefoon willen hebben :p

Hij verkoopt zichzelf verder wel! Probeer het maar eens uit.
    Hij heeft alles wat je nodig hebt; en meer.

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Bedankt voor de tip, ik ga er zeker eens naar kijken!

Mijn man heeft het de hele tijd over Samsung Galaxy nog wat...Young2 bijvioorbeeld. Maar dat zegt me allemaal niks, ik loop echt achter op dit gebied maar zal er toch aan moeten geloven:p

4. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    ja de young heeft mijn moeder ook.. toch wel erg klein dingetje hoor..
    Kun je moeilijk mee appen..
    zou toch voor een grotere samsung gaan bv of een LG..
    Dat zijn redelijke toestellen voor een klein prijsje..

Ikzelf zweer bij de iPhone! Ik heb er 3 keer eentje gehad achter elkaar..
    met 2-jarig abbo.. daarna een Samsung..ik kan er alles mee hoor..
    Maar ik mis echt mijn iPhone, dus als ik weer een nieuw toestel mag uitkiezen word het toch echt weer een iPhone..:p

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Sony Xperia E1. 150 euro nieuw, perfecte telefoon.

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Als je het niet wilt doe je het toch niet ;) Zal mij aan mn ** roesten dat mensen zeuren over appjes. je kunt me bellen op 2 lijnen, smsen, mailen of langskomen. Als dat niet genoeg is :)

7. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Op zich wel mee eens, maar ik merk dat ik toch echt duidelijk later of helemaal niet op de hoogte wordt gebracht van dingen die wel belangrijk zijn. Er is hier bv de zwem-app van de zwemmama's, de app van de overblijfmama's etc. En daar hoor ik bij, maar ook weer niet...want ik heb geen app...

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik volg even, ik mis ook van alles doordat ik niet kan appen. Zelfs het team op m'n werk heeft nu een eigen groepsapp en ik hoor er als enige niet bij.

9. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Hier een huawei. Van de kijkshop simlock vrij 106 euro ofzo ben er erg tevreden mee! Dit is de 2de huawei eerst is na 100000 keer vallen laatste keer vol op scherm gevallen en gebarsten. Deed het nog prima maar manlief vond dat ik aan een nieuwe toe was haha

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Hier een Wiko Stairway. Ik weet niet of die verkrijgbaar zijn in Nederland.
    Mijn telefoon was 180 euro en is vergelijkbaar met de Samsung Galaxy S3.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Huawei!

Hier nu de g7. Heerlijke telefoon!
    Je hebt meer soorten maar de prijzen zijn lekker laag!

Doet niet onder voor de Samsung die ik hiervoor had!

Deel Deze Pagina