hallo mama's in spee, hebben jullie daar ook zoveel last van, dat je voelt dat de kleine de hik heeft ? bij onze dochter voelde ik het minder vaak als bij deze kleine man... een paar keer op een dag ongeveer... xxx trotse mama
Mijn oudste had dat ook.. Heeft geduurd tot zo'n 4 maanden na de bevalling bij hem. Pas daarna was het hikken opeens over..
voelde het bij de andere 3 ook erg, nu is het nog te vroeg natuurlijk maar het is wel een goed teken!
Ik denk dat ik het ook voel, ik weet niet wat het anders kan zijn. Voelt het bij jullie als een regelmatig geklop, het voelt als een soort hartslagje maar dan langzamer...?
Onze 2e had er ook enorm veel last van.. Echt meerdere keren per dag hik .. hik .. hik, is nu gelukkig niet zo erg meer, maar ze heeft het ook nu nog vaker als de oudste. @ Tulpje22: Als je kindje de hik heeft weet je dat echt vrijwel meteen. Echt hik .. pauze .. hik .. pauze .. hik etc. Zelfde ritme als dat je zelf de hik zou hebben zeg maar.
Ja ook hier heeft de kleine dame regelmatig de hik. Zeker 2x per dag merk ik het wel. En in de ochtend altijd. Een erg apart gevoel vind mijn partner.
@ abri: hmm ik twijfel of het wel de hik is als ik het zo lees, morgen afspraak bij de verloskundige, zal daar eens vragen wat het anders zou kunnen zijn.
Hier ook. Een paar keer per dag. Tenminste, ik denk dat ik dat voel. Het voelt bij mij aan als een soort getik. Sneller dan wanneer ik zelf de hik heb. En je ziet mijn buik iets bewegen, maar niet heel erg. Misschien scheelt het hoe de kleine ligt. Maar ik vind het altijd wel heel leuk. Als het lang duurt, vind ik het soms ook een beetje zielig, haha.....
ja, het is sneller als wij de hik hebben... voel het zelf meer als een hart-slag, met kleine bewegingen in de buik... heb het sinds vanmorgen al 2x gevoeld...
Dit had ik bij mijn zoontje ook elke dag! En soms wel een paar keer per dag. Hij heeft nu inmiddels nog regelmatig de hik.