Hi.. Ik vroeg me af of meer vrouwen dit merken aan hen partner.. Hier is het namelijk zo, dat bij wat mijn man ook doet.. Hij altijd herrie maakt ! Om gek van te worden.. Als hij zegt: 'Ik ga douchen', en de kleine ligt op bed.. Vraag ik nog: 'Maak je niet teveel herrie? Nee, nee is dan het antwoord. Met als gevolg dat ik beneden in de huiskamer kan horen welke muziek hij aan heeft. Maar het is ook met brood smeren, drinken pakken etc.. Altijd herrie! Ik merk dat ik nu al lichtelijk geïrriteerd raak als hij op staat om iets te gaan doen.. Dus.. Zijn er nog meer mannen die dit doen? En worden jullie er ook gek van, of ben ik de enige..
mijn vriend maakt ook altijd herrie kastjes gaan te hard dicht, muziek staat te hard aan, hij kan niet normaal op een stoel gaat zitten zonder dat het herrie maakt, als hij gaat "fitnessen" komt zijn muziek over de tv beneden heen
Herkenbaar! Man moet er om 6 uur uit en ik en dochter pas om 7 uur. Bijna elke ochtend word ik wakker van zijn telefoon die 5 keer snoozt met een piep die oploopt:x. Daarna schuift hij de kast open en gaat even kleding pakken wat ook een boel lawaai oplevert. ( Heb hem al 30 keer gevraagd om dat de avond van te voren te doen) Gevolg is dat dochter dus 4 van de 5 dagen ook om 6 uur wakker is door het lawaai van papa, zucht.
Haha, heel herkenbaar. Ik vraag 's ochtends vaak aan hem of hij de slaapkamerdeur zachtjes wil dicht doen. Zijn standaard antwoord is altijd: doe ik toch altijd. Nou daar heb ik echt een andere mening over. Want waarom worden de kindjes vaak wakker als hij een deur achter zich dicht doet en als ik een deur achter me dicht doe niet??. Hetzelfde geldt voor traplopen etc.. Het lijkt wel of mannen bepaalde dingen gewoon niet zacht kunnen doen of ze zijn zich er niet van bewust hoeveel lawaai sommige dingen kunnen maken.
Ik ben hier altijd de persoon die veel herrie maakt. Ik bedenk altijd wel iets om te doen, zo heb ik bijna geen rust in mijn kont om een film ofzo te kijken en mijn man wel. En dan ga ik altijd van alles doen wat geluid maakt en dan kan hij de film niet volgen hahaha. Maar zo kan ik het ook bedenken om 's avonds de zolder op te gaan ruimen, zoals afgelopen zaterdag. Toen kwam hij dus ook naar boven met de mededeling dat ik wel erg veel geluid aan het maken was. Gelukkig slaapt de kleine meid goed, dus kan ik dat ook allemaal doen. Dus hier is het juist andersom.
Alles gaat hier ook hard! Geregeld woorden over Hij boert hard, niest hard, slaat deuren hard dicht, zingt tijdens het douchen, gaat idd smorgens vroeg uitgebreid in de kast zn kleding uitzoeken met de nodige geluiden erbij... wekker gaat ook minuten lang af voordat hij m uit doet..... hij kan niet eens zachtjes de trap op lopen.... aaaarrgghh!! Het erge is: hij is zich van geen kwaad bewust!
jup, de mijne wel iig. Ik heb ook zo'n schoonvader, die kan bv niet normaal een tafel dekken, die smijt altijd met het bestek enz Gek wordt je ervan.
met schoenen aan de trap op, deuren iets te hard dicht maken, sleutels op tafel gooien etc, heel herkenbaar dus..
Hier is het ook andersom! Alleen laat hij vaak dingen op de grond vallen of hij stoot zich aan tafels, deuren etc... en daar erger ik mij dan weer aan. Van die schrikreacties brengt dat teweeg bij mij.
Hahaha lijkt wel of ik het geschreven heb Alleen heeft de mijne een wekker én een telefoon. De wekker gaat nog iets harder dan zijn telefoon, die meestal eerder afgaat. Zooo irritant!
Hier ook ben ik bang Maar ik doe wel echt mijn best.. maar hoe meer ik mijn best doe, hoe meer herrie ik dan maak (lees: dingen laten vallen, ergens tegenaanlopen) Mijn man is juist erg goed in stil zijn...(hoe oneerlijk)
haha bij ons is het andersom... ben ik degene die altijd lawaai maakt bij het opstaan enzo tot grote ergenis van mijn man soms
pfieuw, ik altijd maar denken dat ik als enige zo'n man had haha.. Maar er zijn er gelukkig nog meer!! Hier ook gaat eerst de wekker, 5 minuten later wekker op de mobiel... Maar onze badkamer is naast onze slaapkamer, en hij laat dan vaak de kraan aan staan met gezicht wassen, haren doen en tandenpoetsen.. Maar het is erg gehorig bij ons, dus ik hoor dat ook. :S Wij wonen overigens in een flat, dus als de voordeur dichtgaat dan hoor je hem van de trap af lopen en knalt ie 's morgens rond een uur of half 6 beneden de deur ook nog eens keihard dicht... (overige buren trouwens ook)
Ik ben blij dat ik niet de enige ben !! Mijn man is zich ook van geen kwaad bewust en ik krijg ook telkens het antwoord: 'Ik doe toch zachtjes!' Nou.. Nee..
jahoor! zooow herkenbaar! mijn vriend kookt 9 van de 10 keer en je snapt het al, zodra hij een pan uit de kast wil pakken, trekt ie de hele keuken inboedel mee het kastje uit Gelukkig is dat wel het enige, maar toch scrik ik er elke dag weer van :x
Heel herkenbaar. Vandaag nog. Ons mannetje sliep eindelijk. Bedenkt mijn man dat hij iets op zolder moet pakken (vliso trap) Hoorde beneden hoe hij die trap omlaag trok en weer omhoog liet gaan. Met als gevolg dat ons zoontje weer huilend wakker werd. Heb mijn man voor straf elke keer op en neer laten lopen om ons zoontje te troosten