wel of niet zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door rachela, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachela

rachela Nieuw lid

9 nov 2007
    2
    0
    0
    ik heb een vraag. ik ben al 1.5 a 2 jaar aan de prikpil. nou was ik afgelopen oktober 4 dagen te laat geweest met de prikpril. stom geweest en er niet over nagedacht dat ik dan onbeschermd zou zijn en heb onbeschermd sex gehad met mijn man. nu houden mijn man en ik nog al van een wietje, al een aantal jaar heel regelmatig. dit verminderd ook kans op zwangerschap. maar het probleem is nu dat ik al zo'n 4 weken elke keer heel misselijk ben en dit word alleen nog maar erger. ik heb veel meer honger als normaal en voel me vaak heeel erg moe en zwak. en nu heb ik dus in de afgelopen paar dagen een paar keer best wel wat bloedverlies gehad.... dit was voor mij een reden om naar de dokter te gaan. ik heb een test gedaan en die is negatief. ik weet zelf niet wat ik moet denken. ik doe best wel fysiek zwaar werk. ik weet niet of dit er mee te maken heeft. ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    groetjes rachela

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ik zou zo geen antwoord weten.
    Heel veel sterkte meid, en hopelijk word het allemaal snel duidelijk.
    SUCCES

3. rachela

rachela Nieuw lid

9 nov 2007
    2
    0
    0
    heel erg bedankt (K)! ik hoop ook snel op antwoord, ik zit zo in spanning, weet ook niet echt wat ik moet doen... misschien zelf een test halen over een weekje. eigenlijk zou het niet kunnen nu om een kindje te maar zou het heel stiekem wel heel leuk vinden ;)

Deel Deze Pagina