foliumzuur en dan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eef1980, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef1980

eef1980 Lid

14 mei 2007
    72
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb gelezen dat je foliumzuur kunt slikken tot en met 8 weken, dat is dan de belangrijkste periode.
    Nu vraag ik me af, of jullie nog iets anders zijn gaan slikken mbt vitaminen.
    Ik ben benieuwd.

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    foliumzuur is sowieso het beste tot 10 weken.

Daarna ben ik zwangerschapsvitaminen gaan slikken waar ook foliumzuur in zit.

3. gigi

gigi Actief lid

ik slik nog steeds gravitamon ook met extra vitamine D, speciaal voor zwangeren ne borstvoedende

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik slik vitamines van etos speciaal voor zwangere. ik eet nu ik zwanger ben heel ongezond omdat ik warm eten gewoon niet weg krijg (sinds ongeveer week 20) probeer zo veel mogelijk fruit en brood met verschillend beleg te eten maar ja dit is zo eentonig. vandaar de extra vitamines

5. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik was met een week of 11 ook gestopt met gravitamon.

Omdat ik me steeds zo duizelig voel en echt geen bruin brood en weinig groente naar binnen krijg (ik krijg het gewoon niet weg), ben ik het deze week weer gaan slikken. Ik voel me echt een stuk beter!

Ik blijf dit voorlopig ook echt slikken!

Linda

6. YvonneM

YvonneM Lid

27 mei 2007
    55
    0
    0
    Ik slik ook Gravitamon en nog Moeder en Baby visolie capsules. Zit omega 3 en 6 in voor oa de ontwikkeling van de hersentjes. Maar ik slik ze ook omdat ik zelf niet zo'n grote viseter ben en dàt deel wat ik dan aan omegavetten binnen krijg gaat anders gelijk door naar de baby. Daarom wat extra.

7. sonja77

sonja77 Lid

31 mei 2007
    37
    0
    0
    Helpdeskmedewerkster
    Ik slik Gravitamon, en de verloskundige heeft me verteld dat je dat je hele zwangerschap kunt slikken.

8. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Na de foliumzuur is het verstandig om extra vitamine D te slikken...

Voor de rest zegt de v.k. tegen mij dat het niet nodig is om verder nog iets te slikken, al die extra vitamines vinden zij maar onzin...

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    VSM Puur Mama Zwangerschapsvitamines kun je slikken. Zit ook foliumzuur in.
    Op de verpakking (en bijsluiter) staat dat je het kunt slikken als je zwanger wil worden, zwanger bent, borstvoeding geeft en voor een beter/sneller herstel na de bevalling... Hele zwangerschap en daarna te slikken...dus wat let je?

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik slik ook VSM puur mama! foliumzuur en vitamine D en wat andere dingen die goed voor jou en de baby zijn, ik voel me er goed bij!
    Vind het ook een ramp als ik er één vergeet in de maand :confused: :)

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik heb tot het eind van week 10 trouw foliumzuur geslikt. Doe ik nog steeds wel eens, maar niet meer zo trouw als eerst. Ik eet echt heel gezond sinds ik zwanger ben en ook heel gevarieerd (ben ook niet misselijk, dus hou alles binnen), dus ik slik er nu verder geen vitamines naast.

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb mijn hele zwangerschap en BV periode Femnatal geslikt ;)

Deel Deze Pagina