Gekke Eet gewoontes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1984, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bij mij is het rond 21 weken weggegaan.. Hoever ben je nu dan?

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    tomaten en komkommers heb ik ook! hahahha net nog een halve komkommer weg zitten eten en een tomaatje leeggezogen mmmmmmmm...:D

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Zit ook steeds bij mn vader te 'zeuren' wanneer hij verse tomatensap voor me gaat maken haha, is ook echt zooooo lekker! :D

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36

whahahha :D

5. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

@ Sanjor: pas 14 weken hoor

6. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36

Dat heb ik ook, en bepaalde geuren in de auto, of de stofzuiger..:$ Die lucht die er normaal uitkomt vond ik altijd stinken en nu ineens niet.

7. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    gek he, dacht altijd dat het een fabeltje was, dat zwangere vrouwen beter konden ruiken, maar blijkt dus geen fabeltje te zijn
    ik kan alleen niet tegen de lucht van vlees bakken ongeacht welk vlees er in de pan ligt

8. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ik heb een tijdje gehad ( en af en toe nog wel es) dat ik helemaal gek ben op huzaren salade..terwijl ik dat eigenlijk NOOOIT at voor mijn zwangerschap! heerlijk fris! :D en bij mij werkte het goed tegen de misselijkheid,,alhoewel als ik te veel had gegeten weer niet haha :)

9. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    rol mops... zure haring met een augurkje :):)

10. s1986

s1986 Niet meer actief

Voorheen vond ik de kip cordonbleu's van appie zoooo lkkr. Maar nu niet meer zelfde geld voor koffie. Wel lust ik nu granny's Die lekkere groene zure appels. Soms wel 3 of 4 achter elkaar... En melk soms wel 7 liter werk week. Jaa in mn eentje, erg he?

11. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    leuk topic meiden...

nou ik zal ook maar losbarsten...haha

ik drink nooit maar dan ook nooit cola of 7up ofzo...kan nu wel liters cola op...heerlijk
    ben ook opeens gek op drop en zure snoepjes...van die zure matten..kan ik zakken van op
    bouillon vind ik ook opeens erg lekker, vooral als ik een beetje weeiig ben
    vanillevla, appelmoes en eieren vind ik ook heerlijk!

vlees scheelt me opeens niks meer, daar was ik juist altijd gek op, en gebakken aardappels kon ik elke dag wel eten..nou nu echt niet meer, word al misselijk al ik t ruik...
    ook chocolade kan ik makkelijk laten staan en chips ook...ben ik normaal ook gek van

gelukkig gaat brood heel goed en groente en fruit ook dus dat scheelt kan ik toch gewoon gezond eten! melk vind ik ook heerlijk alleen moet ik daarna echt iets anders eten of drinken want ik krijg er een hele vieze smaak van in mijn mond...

wat kan je lichaam toch raar doen he als je zwanger bent...

liefs deb

12. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Meis kijk je wel uit met cola?! Hier zit cafeïne in en is niet goed voor je tijdens de zwangerschap. Drop mag je ook niet teveel van hebben en ik weet niet hoe jij die eieren eet maar die moeten of hard gekookt of met het eigeel doorbakken! Wist niet of je dit allemaal al wist dus zie het als een tip...

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik ben nu op een punt gekomen dat ik nooit vol lijk te gaan zitten hihi... En weet je wat ik echt lekker vind?! Van die kant-en-klaar gezoete pannekoeken met stroop!!!! Heerlijk! Eet zo een pak op! Whahaha!!! Verder dronk ik altijd te weinig maar nu drink ik glazen achter elkaar leeg. Verder gaat qua eten er bijna alles wel in dus...

14. luuus

luuus Niet meer actief

herkenbaar ik heb echt elke avond ineens zoooo'n honger alsof ik een week niet gegete heb haha

15. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Gisteren zat ik met mijn vriend bij zo'n wegrestaurantje gezellig... We zouden er even een verlaat ontbijtje nemen. Heeft meneer geen honger meer!!! Dan word ik al pissig want ik ga ook niet in mijn eentje eten! Nou dus hij neemt een broodje kroket en ik een broodje met een berg champignons, gebakken spekjes en uien!!! Echt een flink broodje... Toen ik hem op had, had ik helemaal niet het gevoel dat ik iets had gegeten!! Kon zo nog 5 van die broodjes op!!! Das toch erg??? Ben tot nu toe maar 5 kilo aangekomen dus ik vind het nog netjes maar als ik me straks niet meer weet in te houden gaat het niet prima denk ik :D

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik vond juist voor de zwangerschap geparneerd vlees niet lekker en nu eet ik juist wel schnitzels e.d. haha, grappig he, is voor iedereen weer anders! Maar koffie idem, normaal gesproken een koffieleut, nu niet meer!

17. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik heb eigenlijk niks geks, zoals augurken met slagroom ofzo :D

Ik moet me er wel echt alleen aan toezetten om aardappels te koken met bloemkool. Want daar heb ik dus echt geen zin meer in.. Doe mij maar een lekkere pizza, broodje kroket, friet met veulllll mayo ;) Dat soort dingen.. hmmm dat zou ik nu wel iedere dag willen eten!!!!
    Ik zou willen dat juist dat gezond was.. i.p.v. de bloemkool :D

18. luuus

luuus Niet meer actief

hahahahah dat is wel heeel erg hahaha ik heb ook echt overaaaalllll trek dan zit ik savonds achter de compu met chocola ships crakers met kruidenkaas en nog snoep hahaha teeee erggggg....!!!!

19. MissT

MissT Niet meer actief

Mmmm wat ik vooral veel eet;

- Yoghurt met beschuit en veel suiker
    - Kaaskroketjes met zoetzure saus ;)
    - Heeeeeeeeel veel Taksi & Chocomel
    - Wit brood met jonge kaas, tomaat en mayo.

Mmmmm ga zo maar weer eens iets maken denk ik, avondeten is alweer 2 uur geleden :D he he.

20. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid

bedankt voor de tips, ik wist het al wel maar toch goed dat je t zegt voor het zelfde geld wist ik het niet!
    probeer max 4 glazen cola te drinken, en neem dan geen koffie o.i.d
    drop probeer ik ook met mate te nemen, en eieren bak ik goed op, hou toch al niet van eieren met een dooier die nog zacht is...haha
    het lijkt wel of ik juist alleen maaar zin heb in dingen die ik juist niet mag...heb ook zo zin in filet american...maarja daar zal ik nog een poosje op moeten wachten!

liefs deb

Deel Deze Pagina