Gekke ex van man

Discussie in 'De lounge' gestart door Khlo, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Zo raar is het dus niet. Niets om je zorgen over te maken iig :)

2. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    precies wat pinky zegt, van een ex heb je wel ooit gehouden ook dat valt echt niet weg,

ik houd niet meer van mijn ex zoals je als geliefde of een vriend houdt, maar als ik hoor dat die bijvoorbeeld ernstig ziek is dan zal ik daar best wel van schrikken en tranen om laten,

de moeder van mijn ex is ook paar jaar terug overleden dat had ik begrepen van een fb vriendin die in de buurt van zijn ouders woon(de) en ik had er ook verdriet om,

wat mij goed doet om te lezen is dat ik niet de enigste ben die afentoe nieuwsgierig is naar een ex, haha

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Je kunt op facebook toch niet zien wie jou pagina heeft gezocht???? :)$)

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Nee dat kan niet inderdaad.
    TS heeft het ook over sommige websites, en niet enkel over FB ;)

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

wat ik me afvraag is Hoe kun je bekijken wie je fb bezoekt ?

6. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    dat kan je niet

7. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik vind het niet raar. Ik kijk ook wel eens op de FB van mannen waar ik mee gedate heb of waar ik iets mee gehad heb. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Mijn man is bevriend of FB met exen van hem. Heb ik nog nooit wat achter gezocht.

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

oké ik dacht al huh wat raar dat zij dat kunnen zien.

Maar ik vind het ook niet raar van zijn ex hoor.
    Ik ben erg benieuwd hoe het met mijn ex is ..
    we zijn een erg lange tijd samen geweest en nu ben ik erg benieuwd hoe het met hem gaat helaas heeft hij geen fb ...

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gelukkig niet. :D

10. Hmm.. Of het raar is.. Ik denk dat héél veel mensen dit doen. Ik zoek zelf ook wel eens mensen op waarmee ik op de basisschool zat, om te kijken hoe het daar nu mee gaat. Puur nieuwsgierigheid (en leedvermaak :p ), dus ik vind het niet gek. Ik zou bij een ex van m'n man alleen wel meteen zoiets hebben van 'Ksssssst!' :D

11. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig heeft hij haar ooit moeten dumpen.... daarvoor heeft hij zich natuurlijk ook noooooit aangetrokken gevoeld tot r... whahahaha

De vraag is nu.. wie of wat is er 'bijzonder'...
    De 99,9 % van de vrouwen hier die het volkomen normaal vinden... of de 0,01% die je meteen voor gekke ex uitmaken... :)

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oja, doe ik ook wel eens. Gewoon puur uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe het met hem gaat. Ik heb ook geen 'slechte' exen haha, met eentje praat ik zelfs nog.

Kijk, als ze elke dag zijn profiel bezoekt zou ik me er wel een beetje op bekijken maar dan nog moet ze het toch lekker zelf weten :D

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    O ik ben van nature super nieuwsgierig en ik bekijk alles wat los en vast zit...kan er niks aan doen. Ben inderdaad ook wel een beetje gek ( gelukkig)

En dat terwijl ik echt heel erg gelukkig getrouwd ben.

Ik kijk trouwens niet alleen van exen ( alsof dat er zoveel zijn...ha ha) maar ook mensen van vroeger...hun nieuwe gezinnen of mensen die ik vroeger niet leuk vond.

Ik vind het gewoon leuk om alles te weten en wat ze nu doen.

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik vind er niks raars aan. Ik zoek op facebook ook wel eens mijn exen op en ook wel die van mijn man. Even kijken wat zij op hun pagina hebben staan:D
    Mag toch? Is niet verboden.

15. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Oh ik zoek echt zo regelmatig fb pagina's op van mensen die ik zelfs maar vaag gekend heb. Ben heel nieuwsgierig, wie er allemaal kindjes hebben enz.

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Pfffjuuu gelukkie, ik ben niet de enige :p

17. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Nee hoor hier nog zo 1 :p

Ohh en ik ga zaterdag met mijn vriend mee naar zijn ex :p
    ( oké ze hebben samen een kind dat dan weer wel ) en ik ga mee zijn dochter halen dus zie ik zijn ex ook.

18. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik ben ook nieuwsgierig en 'stalk' altijd iedereen waarin ik in het verleden ook maar een beetje geïnteresseerd in ben geweest. en ja, ik ben gelukkig getrouwd maar gewoon nieuwsgierig. kijken wat ze met hun leven gedaan hebben haha

19. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    hier ook, ik zoek heel veel mensen op :D

20. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    ik ook! Haha
    Ben heel nieuwsgierig. Heerlijk s avonds met de ipad op de bank en rondsnuffen ;)

Deel Deze Pagina