Dan ben ik ook een gekke ex Vind het ook heel leuk om op fb rond te koekeloeren naar mensen van vroegah
Ik ook. Vind het leuk om te kijken naar andere mensen. Soms mensen die ik niet eens ken, omdat ik me verveel
Dat heb ik ook. Ik zit op fb keivaak doelloos status-updates van oud-klasgenootjes/bekenden te lezen.
Ik vind dat helemaal niet raar hoor. Ik heb ook een ex waar ik sinds een tijdje weer vriendschappelijk contact mee heb. Ik ben met huidige man inmiddels 3 jaar getrouwd en heb 2 kids en hij heeft ook een vriendin. Wij hebben toendertijd samen veel heftige momenten meegemaakt, waaronder de ziekte en overlijden van mijn moeder waardoor wij een hele hechte band hebben gevormd. We delen een verleden. We zijn ook niet met ruzie uit elkaar gegaan, dat scheelt ok al een hoop. Inmiddels bijna 8 jaar verder zijn we allebei erg veranderd en we weten gewoon dat al zouden we allebei nog vrij zijn geweest, een relatie tussen ons gewoon niet werkt, maar een vriendschap daarentegen juist wel. Ik heb ook een eerdere ex die inderdaad wel echt ex blijft in de zin van die hoef ik niet zo nodig meer tegen te komen.
Wie zou er dan "gekker" zijn? de ex die dagelijks op de FB van haar ex kijkt? of de huidige vriendin die dan ook weer dagelijks de ex van haar man volgt om te kijken of de ex elke dag de FB van haar eigen vriend snuffelt? Hoe bedoel je ik weet niet wat ik met mijn vrije tijd moet doen?