Ugh, ik wou dat het herkenbaar was. Kan er iemand ook zoiets schrijven voor een eerste menstruatie die uitblijft na pilstop? Zit maandag op dag 150 van eerste cyclus na pilstop...
Wow wat gaaf geschreven en sommige dingen zijn ook heel herkenbaar! Leuk dat je dit wilde delen en hopelijk allemaal snel die wel begeerde positive test in handen!
Ik hoop het ook Faithful. Leuk dat jullie ook zo positief reageren, haha. Ik merk dat het helpt om er soms met een lach naar te kijken, hoe pijnlijk het proces soms ook is. Maakt het ietsjes makkelijker
Oh Pancakes ik kan het niet beschrijven, maar wel begrijpen. Echt hoor, rottig is dat he!! Het komt wel hoor meid, je lichaam heeft even tijd nodig.
Haha geweldig, ik moest heel erg om je verhaal lachen en zo herkenbaar. Heel fijn om te lezen dat ik niet de enige 'gekke meid' op deze wereld ben. Zelf nu ik verplicht aan de pil moet denk ik nog: ik lijk wel zwanger ik heb de hele dag honger. En dan besef ik me opeens, oh wacht ik slik de pil weer.
Hahaha lig in een deuk hier, Zeer herkenbaar😂😜 Ben nog niet zo erg maar herken dingen en denk dan zie je wel ben dus niet de enige 😉
hahaha ontzettend herkenbaar! Vandaag weer ongesteld geworden, maar je hebt me enorm aan het lachen gemaakt
Fijn te horen dat jullie er zoveel in herkennen. Dat is ook een van de redenen dat ik dit forum zo fijn vind. Je voelt dat je niet alleen bent en dat anderen hetzelfde doormaken, voelen en denken zoals jij. Dat geeft steun en hoop 😉
Heeel herkenbaar, zo gaat het er al de afgelopen 12 maanden aan toe in mijn hoofd want zo lang zijn we nu al weer bezig voor een tweede.....:x
Ja, dat hoop ik ook. Ik weet dat ik wel zwanger kan worden, afgelopen jaar 1 miskraam met currettage gehad en 1x een positieve zwangerschapstest maar een week later toch ongesteld....dus er is hoop, duurt alleen te lang en ik ben ook de jongste niet meer (volgende week vrijdag wordt ik 39 )
Voor mij niet herkenbaar, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen. Heb echt hardop zitten lachen net Je hebt een leuke manier van (om)schrijven. Hopelijk gauw die positieve test!
Wat super leuk dat je dit hebt geschreven. Ik ga het gewoon elke keer teruglezen als ik weer even gek word van mezelf
Zo leuk geschreven! En zo herkenbaar.... Inderdaad fijn om te merken dat anderen met zo zijn als ik 😉 denk dat ik het straks eens aan mijn man laat lezen whahahahahhaa! Ben benieuwd naar de reactie. Succes allemaal....