Gekke gewoontes tijdens zwanger proberen te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fennec, 5 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitchni

Mitchni Lid

28 dec 2016
    90
    21
    8
    Vrouw
    Ja, dit is zo herkenbaar en leuk geschreven!!!

2. Mitchni

Mitchni Lid

28 dec 2016
    90
    21
    8
    Vrouw
    Wat heb je dit leuk geschreven, en zo herkenbaar haha

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vind ik leuk. :D Ik moest vooral lachen om het (niet) sporten. :p

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ohja ik kan alles afvinken... Precies hoe mijn maand eruit ziet. En dan daarnaast nog de week na de eisprong... Oeh. . steekjes. Zou het...? En rommelende darmen... Zou het? En maagzuur.. Zie je wel... Een puistje. Jaaa een puistje! Ik weet t bijna zeker... Ik ga gewoon al n tesje doen. Kak. Wit. Ohja mijn ovu was pas n week gelefen positief dus t kan niet eens.,. Hahaha enzenz.
    Die laatste week vind ik t ergst!!

5. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hilarisch hoe je het hebt beschreven en heeel herkenbaar!

6. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Heel herkenbaar!!! Ik heb zo meer dan een jaar rond gelopen. Daarbij kwamen ook nog de gedachten als ik naar mijn werk ging: wie zou er nu weer bekend maken dat ze zwanger is, of als er een traktatie was: ja hoor, weer iemand zwanger. Of als vriendinnen belden: die hebben vast 'nieuws'. Ik draaide dus wel een beetje door :(
    Heel fijn bij iui en ivf dat het hele ovulatie gedoe uit handen wordt genomen, maar dan was ik wel weer bezig met of mijn ei niet te vroeg zou springen en of ik geen overstimulatie zou krijgen. Ik heb inderdaad ook wat afgegoogeld en ben in mijn hoofd wel 10 keer zwanger geweest, want deze keer had ik toch echt andere symptomen... Pfffffffff......
    Ik weet hoe het is, laat je niet gek maken haha en heel veel sterkte met geduldig afwachten.
    Gelukkig kun je er nog om lachen! En hopelijk lag je over een jaar extra hard met baby!

7. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Hahaha heb zo moeten lachen. Alles klopt gewoon met wat je geschreven hebt haha

8. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ooo er zijn er meer met deze kronkel, gelukkig!!
    Hahaha geweldig geschreven.. die gekte.
    Wat kun je jezelf toch gek maken.

Helaas hebben we met de MA en de curettage een extra hoofdstuk
    aan de gekte toegevoegd..
    Nog meer gepieker.. maar we hopen dat het goed komt.

Veel succes allemaal dames!!

9. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hahaha wat erg!! Zo gaat het hier elke maand!! En elke maand neem ik voor: neeeee sunn, je wacht rustig en geduldig af. Je gaat niet google en jezelf niet gek maken
    En het mislukt elke maand :D

10. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    #50 Gember, 9 jan 2017
    Laatst bewerkt: 9 jan 2017
    Heeeeer-lijk!! 😁 Echt genieten dit! Ook alle andere verhalen! Leuk om te lezen.
    Ik herken niet alles moet ik eerlijk zeggen, maar hetgeen dat ik herken voelt helemaal zoals mij!!! Ik heb echt gelachen! En dat is heel goed en gezond.
    Ik heb een miskraam (achter de rug). Ik was meteen zwanger na anti conceptie. Ik denk eigenlijk tot aan mijn eisprong helemaal niet aan zwanger worden, want dan heeft het toch geen nut. Daarnaast heb ik het geluk dat ik mijn eisprong voel. Een week lang. Dus dan doen we het even drie keer die week 😉. En dan ben ik boos op mijn vriend omdat hij niet diep genoeg zijn zaad loost! (Hahaha ik ben zo blij dat ik dit anoniem schrijf. Ik zou me anders kapot schamen! Wat erg dit!!) Dus HOP met die benen omhoog 😁. Laat dan iig de zwaartekracht zijn werk doen! Die twee weken voor de menstruatie vind ik echt héél spannend idd!!! Achteraf gezien heb ik mijn innesteling ook gevoeld (denk ik). Zo'n mini kleine, maar indringende prik midden in je baarmoeder! Ik heb ook mijn menstruatie niet afgewacht. Ik had zaterdag ochtend om 7.00u (net voordat ik naar school ging) gewoon ff zin om te testen, 2 dagen voor m'n menstruatie. Knal positief! 100 x gekeken of ik het wel goed gezien heb. De hele dag zenuwachtig op school zitten, omdat ik ben vergeten of een + nou positief of negatief is haha! En dan panisch via Google op zoek naar de bijsluiter van die test.

Mijn arme arme lieve schat, die vriend van mij 😄

11. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Haha ja erg he Gember? Die mannen hebben het maar zwaar met ons! Hopelijk kunnen we snel deze maandelijkse gekkigheden achter ons laten ;)

12. Melsss

Melsss Actief lid

7 mei 2014
    211
    0
    16
    Ik zit de hele tijd over mijn buik te wrijfen 😂

13. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Hahaha ohhh Lieve Fennec... had je maar gelijk :D. Niet dat ik nu zo'n enorme ervaringsdeskundige ben, maar naar mijn idee breekt het daarna helemaal los!! :D Dit was ik toen ik ontdekte dat ik zwanger was:

"Mijn borsten zijn gegroeid!!! Kijk dan!"
    "Ik zie niets"
    "Nee voel dan!"
    "Hmm nee ik voel niets"
    "Jawel!!! Voél dan! HIER! Jij voelt niet goed!!:x"

(Ik zat ook de hele dag aan mijn borsten :$ ook per ongeluk op het werk of in gesprek met anderen. Super gênant!)

*leest elke dag een verslaglegging van internet aan vriendjelief voor over hoe het in die week met het kindje en met de vrouw gaat. En is daarna compleet ongerust omdat ze niet alle zwangerschapshormonen herkent*

"Wanneer zullen we het gaan vertellen?"
    "Ja?? Weet ik niet. Nu nog niet"
    "Oh.... *stilte*..... ik heb het eigenlijk al tegen mijn zus gezegd..."
    "Oh! ...*not amused*.. en tegen wie nog meer"
    "Niemand!"
    .....*stilte*
    "Ja mijn vriendin weet het ook. Maar verder niemand!"
    ...
    "En mijn klasgenoot, maar niemand kent haar dus die telt niet"
    :(oeps..

"Oeh dit eitje is wel erg zacht gekookt. Zal ik hem wel eten?"
    "Wat jij wil"
    "Of zal ik hem toch iets langer koken?"
    "Doe maar"
    "Nee dat vind ik niet lekker!"
    "Dan eet je hem niet"
    "Maar ik heb zo'n zin in een eitje!"
    "Dan eet je hem wel"
    "Het is ook jouw kindje hoor! :x"

"Als jij nou voortaan op vrijdag vrij bent en ik op maandag en woensdag dan neem ik volledige ouderschapsverlof, waarvan ik nog 50% inkomen krijg, dat is alleen in het eerste levensjaar van het kindje en hoef ik maar 8 uur per week te werken dan kan ik nog 8 uur per week stage lopen mits jouw ouders dan nog 2 dagen kunnen oppassen zodat ons kindje niet naar de opvang hoeft en anders regelen we een gastouder want ik wil niet aan kinderopvang beginnen, echt niet!"

Mijn vriend --> :$:(

"Na onze vakantie gaan we eerst de loden waterpijpen vervangen. Dan gaan we alle rommel uit onze rommelkamer uitzoeken en naar de stort brengen. Dan maak jij een verwarming in die kamer. Dan gaan we een kinderkamer uitzoeken ... dan.... en daarna....."

Mijn vriend --> :$:(

Deel Deze Pagina