- ik eet mjn vlees altijd als laatste op: is het lekkerst - moet altijd aan de rechter kant van iemand lopen anders voelt het niet goed. - handoeken moeten op een bepaalde manier opgevouwen worden, als vriendlief het doet, doe ik het op nieuw. En moeten netjes in de kast liggen, soort bij soort, kleur bij kleur. -Wc rollen hangen hier ook zo, dat het hangvelletje van de muur afhangt (is ook hygiener) - als ik ergens afscheid van moeten nemen omdat we een nieuwe daarvan hebben gekocht: bijv afscheid van de oude auto, voel ik me schuldig. gelukkig duurd dit een paar dagen.En vind het ook erg. Maar ja soms is er iets aan vervanging toe. Daarin tegen kan ik wel flink rotzooi weg gooien. We gaan de zolder verbouwen en moet dus eerst opgeruimd worden, nou gooi nu bijna alles letterlijk weg. Wat al 3 jaar daar staat in dozen kan wel weg, gebruiken we toch niet. Dus missen we ook niet. - kan niet met in gestopte dekens slapen bij me voeten, ze moeten vrij zijn. -wanneer we gaan slapen moet de slaapkamer deur open staan. -voordat ik de deur uit ga check ik wel tig keer of ik de huissleutels wel heb.
Oke nou vooruit: - Voordat ik weg ga controleer ik altijd sowieso 3 keer of ik mijn sleutels wel bij me heb - De was moet op een bepaalde manier gevouwen worden. Doet mijn man dit anders, dan vouw ik het opnieuw - Ik heb vaak mijn mp3 speler op als ik onderweg ben naar mijn werk (met de bus) en dan moet de rit precies bijvoorbeeld precies 4 nummers duren. Waarom weet ik niet. - De honden moeten altijd voor en nadat we weg zijn geweest uitgelaten zijn, al waren we maar een half uurtje weg. - Ik doe altijd eerst alles wat er moet gebeuren in huis (zoals schoonmaken, opruimen of wat dan ook) en dan mag ik iets 'voor mezelf doen' Dus bijvoorbeeld als ik tussen de middag thuis kom, eerst de honden uitlaten, dan eten, dan alles in huis doen en dan pas iets voor mezelf. Niet eerst rustig gaan zitten of tv kijken ofzo. - Elke ochtend douchen. Douch ik een keer niet, dan voel ik me 'vies' en gaat de hele dag niet goed. Even denken of ik nog meer weet..
Haha wat grappig dat heb ik ook als ik naast mn vent loopt, ik moet alleen altijd links lopen van hem ipv rechts. het voelt gewoon niet lekker om hem met mn linkerhand vast te houden... En die WC rollen heb ik wel heel erg, zelfs als ik ergens op bezoek ben en ik ga naar de toilet dan draai ik de rol om als hij andersom hangt... Hij moet altijd met het flapje naar buiten toe hangen. Ook in restaurands e.d. overal waar ik kom verander ik dit als ik het tegen kom... Ventlief heeft me nog proberen om te praten door te vertellen dat het velletje toch eerst langs de muur gaat voor het in je handen komt en sinds dien pak ik het houdertje en til ik het eerst van de muur af voor ik papier pak om af te vegen hahaha!!
ik moet iets over mijn voeten hebben anders kan ik niet slapen een zakdoek over mijn tenen is genoeg. op vrijdag tel ik af tot zaterdag (dan mag ik de was doen doe hem alleen in het weekend en het is niet dat ik het zo leuk vindt ) ik maak overal lijstjes voor en gebruik ze nooit.
jaah dat doe ik ook met die hoekjes.. eerst links boven , rechts boven dan links onder , rechts onder..dan links boven , links onder en dan rechts boven en rechts onder..dat ik altijd op 8 uit kom..doe het ook met kasten of andere vierkante dingen..
haha geweldig om te lezen. Ik heb er ook nog wel een paar: - mijn wekker moet altijd op de juiste tijd staan. Ga ik per ongeluk 1 minuut te ver, ga ik weer helemaal door tot hij juist staat. - ik moet altijd naar de wc voor ik ga slapen en weg ga, ook al ben ik net geweest. - een radio ofzo moet altijd op een even getal staan, dus geen 1,3,7,9 een 5 mag dan weer wel. Dit word langzaam wel minder trouwens. - was vouw ik ook altijd op dezelfde manier op, doe het ook echt opnieuw als het niet goed is gedaan ( maar ik doe het 99 van de 100 keer ) - elke keer als ik in bed lig trek ik het dekbed omhoog, dan pas kan ik lekker liggen. Wij stoppen het dekbed dus ook nooit in want dat is dezelfde dag nog eruit getrokken. Verder schiet me zo niks te binnen
Hebben jullie ook veel herkenningen als je het topic leest? Ik ben de koffie en het WC papier vergeten Ik ruik ook aan koffie en het WC papier moet netjes zijn en met het velletje vooraan hangen
Ja heel veel, kan je nagaan hoe normaal het allemaal is De wekker die precies goed moet staan, 1 minuut te ver en ik begin weer helemaal opnieuw. Vlees als laatste opeten. Moeite hebben met afscheid nemen van dingen. Auto inderdaad, ik stond mooi te slikken toen we onze auto inruilden voor een grotere, betere en mooiere. Wat een suffe actie zeg. Werd er net Afscheid van Marco Borsato gedraaid, toen moesten NooNooman en ik wel énorm hard lachen, kregen helemaal de slappe lach daar in de showroom Ik kan dat soort dingen ook gevoel geven en dus zielig vinden. Met auto's enzo is dat al minder, maar met bomen en planten heb ik het heel erg. Is er met de storm een boom omgewaaid, denk ik alleen maar: ooh zielig man!
Whahaha dat heb ik ook met dat wc papier. Hij mag bij mij ook niet kapot scheuren doe precies hetzelfde als jij!
Ik zet de wekker altijd 2 minuten later dan dat ik op moet staan. Zo lijkt het net nog ff wat langer. Dus als ik er om 6u uit moet, zet ik hem op 6.02, moet ik er om kwart voor uit, dan wordt het 5.47u.
hahaha hilarisch allemaal!! Ik voel me zooo normaal na dit topic!! Dat van die radio heb ik ook, tenminste, zoiets. Het volume mag alleen op 10, 15, 20, 25 e.d. staan, nooit ertussen. Mijn vriend heeft dus de nare gewoonte om tijdens het rijden met zn hand op de koppeling te leunen en aan de volume knop te frunniken, dan tik ik altijd op zn hand, deze vliegt snel van de volume knop af en dan zet ik hem weer op een rond getal hihi gekke wij!
nu ik je gekke gewoonte over wekkers lees, schiet me er nog eentje te binnen. Ik zet mijn klokradio (gewone tijd dus) 10 min. voor op de werkelijke tijd. voorbeeld: het is 's ochtends 06.30u werkelijke tijd tijd op mijn klok: 06.40u wanneer mijn wekker afgaat kijk ik dan hoe laat het is, en dan schrik ik mij rot van de tijd, sta ik op en ga ik gauw me klaarmaken. Ik neem mezelf dus beet. En het ergste van alles is... het lukt me al jááááren
HAHAHAHAHAHAHA!!! sorry maar hier moet ik enorm van lachen, dit deed mn vent namelijk ook in het begin maar hij fopte zichzelf niet, mij wel. Ik schrok me rot 's morgens en dan komt meneertje rustig de hoek om in de badkamer "schat, rustig maar, mn wekker staat een kwartier voor". Gelukkig doet hij dat niet meer.
Lieff!!! Hier krijgt Sweety (Parkiet) elke avond een dekentje over z'n kooitje en zeggen we ook zoiets als welterusten,tot morgen