Gekke gewoontes

Discussie in 'De lounge' gestart door Tranquila, 12 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Zo grappig, dat doe ik idd ook precies op die manier. Verder ben ik best een controle freak hahahah alles moet echt netjes zijn, al heb ik wel een rommellade, maar dat mag van mezelf. Schilderijen, spiegels etc moeten recht hangen, toiletpapier moet goed hangen, als ik twee van iets heb moet het symetrisch staan. Wauw als ik het zo opschrijf en nog meer kan bedenken....zal er dan toch iets mis met me zijn??? 😂😂😂

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Jaaaaaa die laatste hap vlees doe ik ook!
    En als ik per ongeluk nog een wortel op mijn bord heb liggen dan eet ik die ook niet op. Want je moet met vlees eindigen.... :$

3. Betsy

Betsy Niet meer actief

Oh ik heb nog iets debiels.
    Als ik de booschappen opruim moet ik altijd zittend alles in de koelkast leggen... Ik kan dat niet staand, dat moet zittend. Ook al kan ik dan niet bij de bovenste plank... ;)

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik moet altijd 1 hapje laten liggen. Geen idee waarom.
    Zelfde met drinken s'avonds. Blijft altijd nog een slok drinken in mijn glas. Waarom? Buh
    Radio op even nummer. Nu kregen we in de zomer een nieuwe auto. Heb me rot geërgerd aan die radio.geluidsniveau 6 was te stil, 7 goed en 8 te hard. Heb er lang over moeten doen om dat de accepteren. :)

Heb nog punten maar kom er nu niet op.

5. Aries

Aries Niet meer actief

Veel herkenbare dingen. :D Vooral voor dat stoplicht de auto nog een keer opnieuw in z'n één zetten en mocht ik lang moeten wachten doe ik het meestal nog wel een keer.
    Het meest nutteloos van mezelf vind ik dat ik vaak nog even naar het toilet ga voor ik me uitkleed om naar bed te gaan en als ik klaar ben m'n kleding weer helemaal netjes ga doen: alles recht, broek dicht, riem dicht, etc. En daarna loop ik naar de kamer ernaast en doe ik alles uit. Om vervolgens voor ik écht ga slapen nog een keer naar het toilet te gaan. En als we dan toch weer even hebben gepraat ofzo en we opnieuw willen gaan slapen ga ik wéér.
    Ik moet overigens m'n bord en glas juist altijd helemaal leegmaken, tot de laatste druppel of rijstkorrel. Wel zo handig voor in de vaatwasser en vind het dan ook heel irritant als anderen het niet doen. :p

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Euh.... nee.... dat is fatsoenlijk. Doe ik ook. :D

De knijpers moeten dezelfde soort en kleur hebben bij het ophangen van het wasgoed.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Deze wint. :p

8. fafa

fafa Niet meer actief

Jaaah, veel logischer, doe ik ook :D

De raarste gewoonte, die ik zelf ook best irritant vind van mezelf, is, als ik op straat word ingehaald door joggers, en ze lopen vlak langs me, ik altijd even hun (zweet)geur moet opsnuiven :) :) :) zeker bij leuke mannen :D Geen idee waarom, maar die neiging heb ik altijd :(
    Best ranzig...

9. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    Tuurlijk kan dat wel...je stopt je muntje in bijvoorbeeld het 5e karretje van de 10 in de rij...dan kan je alles wat tussen jouw en dat karretje met het muntje zit toch loshalen?

10. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Haha dat doe ik ook! Bizar

11. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    #51 2mam2, 12 jan 2017
    Laatst bewerkt: 12 jan 2017
    Wat heb ik het toch lekker rustig zo te lezen, dat ik geen rare ticks of gewoontes heb, ik begin mezelf bijna raar te vinden:D.

Oh! HO-STOP! Ik kan er toch een bedenken! Ik laat altijd ten alle tijden de laatste slok thee in mn glas zitten. Daar drijven altijd 'dingetjes' in. Het zal wel thee zijn uit t zakje maar ik heb het idee dat het kalk is uit de waterkoker.

12. Ballon

Ballon Niet meer actief

En dan wel met dezelfde kleur wasknijpers :D

13. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Haha, dat heb ik dan nog net niet... Wel dat sommige dingen per se met een houten wasknijper moeten worden opgehangen, en andere dingen met een plastic wasknijper. :p

14. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Als sokken uit de was komen en er blijkt een gat in te zitten, draag ik ze toch nog een keer omdat ik het anders zonde van het wassen vind:)

Ik weet echt van iedereen, ja echt ie-der-een uit mijn familie, kennissen, buren etc hun verjaardag, ook van vroegere klasgenoten die ik al in geen jaren gezien heb. Ik hoor(de) dat 1 keer en vergeet het gewoon niet meer. Ik heb ook geen kalender nodig voor verjaardagen:) ik snap zelf ook echt niet wat het nut ervan is want, wat moet ik met die informatie? Ik houd niet eens van verjaardagen:)

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Van alle accessoires 2 of een dezelfde hihi

16. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.498
    8.421
    113
    Als ik sokken ophang MOET een paar sokken dezelfde kleur wasknijpers hebben, het paar wat ernaast hangt uiteraard een andere kleur ;)

Bekers en glazen MOETEN recht in het gelid in de kast staan, vind het zó irritant als het als een rommeltje in de kast staat.
    (keukeninventaris in de andere kasten maakt het me trouwens niet uit, hahaha)

Heb vast nog meer rare tics, maar kan er zo niet op komen :)

17. Ballon

Ballon Niet meer actief

Haha kan ik ook inkomen😂 Jeans denk ik met hout?

18. Ballon

Ballon Niet meer actief

Jaaaaa en toen de kraamzorg hier was en ik het keukenkastje opentrok... oh my god... helemaal onrustig 😂

19. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ja dit ook nog inderdaad! :D

20. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Daar zou ik wel wat van willen overnemen dan want ik vergeet het altijd, ieder jaar weer!! Van mn eigen moeder, van mn opa en oma, het wilt er gewoon niet in! En ik ben te koppig om een kalender aan te schaffen..

Deel Deze Pagina