Wat ik trouwens ook doe is voordat ik ergens naartoe ga waar ik nog niet eerder ben geweest, opzoeken of ik daar makkelijk kan parkeren Het gebeurt me regelmatig ook dat ik niet meer weet waar ik mijn auto heb geparkeerd in een parkeergarage bijvoorbeeld, ( verkeerde verdieping ofzo, maar tegenwoordig probeer ik een herkenningspunt te vinden
Oke mijn thee vloog overr de laptop heen hahahaha ik kom niet meer bij!! Dit is een grapje toch? de snorharen van je kat??? Hahaha geweldig
Tv of radio geluid altijd op n even getal zetten.. Ik koop ook eigenlijk een hoop in 2voud.. 2 bussen deo, 2 flessen shampoo, 2 broden (of 4) Als t maar even is .. Koekoek
Ik weet dat iedereen hier over z'n nek gaat hier dadelijk maar ok. Als mijn kat gaapt of miauwt wil ik aan d'r mondje ruiken want dat ruikt lekker. Als ik dat tegen mijn man zeg gaat ie altijd over z'n nek en lach ik.
Ik zet m ook altijd in de langste rij... *oops* Ik denk dan, das fijner voor de gene die de wagentjes naar binnen moet rijden. Heeft ie alvast een lange rij, kunnen ze hem zo meenemen
Vanavond nog een soort van discussie met man. Als ik gedoucht heb en weer lekker schoon dus, wil ik niet met mn handen in een gebruikt schoonmaaksopje. Er zat nog een sopje in de keukenwasbak.. man moest dus de stop eruit halen. Dan voel ik me meteen weer vies. Man moest erom lachen, alsof het raar is En.. heb je ff? Bij het achteruitparkeren moet ik altijd 2 keer steken. Ook als ik recht in mn vak sta, rij ik weer even naar voren en terug. Als ik mn wekker zet, altijd 2 of 3 keer controleren of ik m wel echt gezet heb. Anders kan ik niet slapen. Bij het naar bed gaan: de koelkast en vriezerdeur nog een duw geven. Zijn ze echt wel dicht? 600 keer op een dag mn telefoonscherm schoonmaken met mn mouw. Voordat ik een cd of dvd in de speler doe, de cd of dvd schoonvegen met mn mouw. En er zijn er vast nog wel meer. Stiekem beetje autistisch
Leuk topic! Als ik iets gedaan heb waar ik tevreden over ben snuif ik terwijl ik het nog een keer bekijk. Daar wees mijn man mij ooit op en sindsdien ben ik me ervan bewust. Als ik was opvouw vouw ik alles per soort op. Eerst alle handdoeken, dan washandjes, dan onderbroeken man, eigen ondergoed, sokken man, ondergoed oudste, rompertjes jongste enz. Als ik strijk doe ik dat per vijf dingen. Ik pak dan vijf dingen van de grote stapel en als die vijf dingen klaar zijn pak ik weer vijf nieuwe dingen. Als ik aan het eind niet uitkom doe ik de laatste twee keer bijvoorbeeld zes dingen. Als ik ga opruimen of schoonmaken in de keuken of kamer zet ik de wekker van het fornuis op tien minuten. Als die tien minuten voorbij zijn doe ik dat opnieuw net zolang tot ik klaar ben. Door klussen in kleinere delen te verdelen overzie ik alles beter, ook al slaat het nergens op. Ik koop het liefst alles per twee. Dat vind ik fijn. Ik werk in het onderwijs. Ik kan pas lekker werken op maandag als ik de planning van de lesstof voor de volgende week af heb. Verder ben ik helaas zo ongeorganiseerd als het maar kan.
Ik denk dat ik voor 99% altijd alle datums van iets controleer. Als we bijv aan tafel zitten kan ik 10x de datum controleren van een fles en morgen bijv weer 😬. Ook als we bij andere eten maar dan probeer ik het 'onopvallend' te doen.
Van snoepjes moet ik er altijd 2 nemen. Ook al heb ik eigenlijk maar zin in eentje. Van de pot op het werk pak ik er ook altijd 2, vind dat zo hebberig overkomen, maar ja. Ik neem wel eens een snoepje als iemand het aanbiedt maar krijg er echt de kriebels van Ik geef de kinderen altijd een kus voordat ik ga slapen. Eindig altijd bij de jongste. Soms begin ik bij de jongste omdat ze wat onrustig is ofzo. Dan ga ik naar de oudste, die kus en knuffel ik 2 keer en dan de jongste nog 1 keer. Als ze gaan logeren ben ik best een beetje van slag doordat ik ze niet kan knuffelen voordat ik ga slapen. Snuffel dan wel even in hun bed . Laatst was alleen de jongste logeren en dan geef ik de oudste uiteraard wel een kus maar voelt echt raar, niet af. Snuffel dan wel altijd in het bed van jongste Verder ben ik geloof ik helemaal normaal als ik de verhalen hier verder lees
Dat met die verjaardagen onthouden heb ik trouwens ook! Was vroeger al, thuis vroeg iedereen altijd aan mij wanneer wie jarig was. Ook verjaardagen die helemaal niet belangrijk zijn. Ik werk in de zorg en zou zo de geboortedatum van een heel aantal cliënten op kunnen noemen (werk er nu nog niet zo heel lang). Die van m'n vorige werk (nu 1,5 jaar geleden) kan ik je ook nog allemaal vertellen. Ook wens ik soms wel eens dat ik een afspraak of vergadering vergeet, gewoon omdat het op m'n vrije dag is en ik eigenlijk geen zin heb. Er zijn zo vaak collega's die dan zeggen, oh helemaal vergeten! Ik kan dat echt niet en ga dan toch altijd maar netjes, anders voel ik me weer schuldig.
Doe ik ook Hij heeft zelfs een potje ervoor. Ik ook Dit doe ik ook. Al sinds ik ze eten mag . En als ik dan twee kleuren overhoud leg ik die om en om. Dus groen - bruin - groen - bruin - groen Verder: Was hangt aan z'n eigen lijn met twee dezelfde kleur wasknijpers. Vaatwasser is altijd hetzelfde ingepakt. Kleren liggen op kleur in de kast. Alle verpakkingen staan met voorkant naar voren. Mijn volume van de tv of autoradio staat altijd een op even getal. Goed.. ik ben best gek denk ik
Als ik ga achteruit inparkeren, zet ik de radio uit. Anders kan ik me niet concentreren op wat ik doe
Dit doe ik ook omdat ik anders de parkeersensoren niet hoor . Rijdt ik in een auto zonder sensoren gaat toch de radio uit.
Juist deze inderdaad Ook de was hangt bij mij op volgorde. Eerst de handdoeken, dan keukendoeken en schoonmaakdoekjes, hemden, onderbroeken, sokken. Sokken ahngen per twee over elkaar dus per paar zegmaar. Washandjes als laatste. Ook de voorraadkast staat soort bij soort met de etiketten naar voren. Mokken allemaal dezelfde kant op. Bestek alles dezelfde kant op etc etc.