bordje met zuignap?

Discussie in 'Voeding' gestart door Sas26, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden,

onze dochter wil graag zelf het eten gaan pakken uit haar bordje. maar ze pakt vaak ook de rand en dan hopla ligt de helft op de grond....Ik leg nu kleine stukjes op het blad van de kinderstoel, maar liever laat ik haar met een lepeltje eten. Nu zag ik vandaag bij de Ikea een kom met zuignap, maar die probeerde ik even uit en werkte voor geen meter!Vriendin van mij heeft er een van Boon en was ook niet zo tevreden.

Iemand een tip voor me welke wel werken?

groetjes, sas!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat hier veel beter werkt dan een zuignap is steeds maar 2 of 3 stukjes op het bord leggen, dus bijvullen terwijl je kind eet. Dan is het ook niet zo'n ramp als er iets op de vloer valt.

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Wellicht is de Tommee Tippee Magic mat een idee.

Dit is een anti-slip matje speciaal om een voedingsbakje op vast te zetten. Heb 'm wel in huis maar nog niet gebruikt.

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    ik heb een bord met zuignap en die werkt vlgns mij wel, maar ik doe net als dirksmama zegt, drie stukjes op een eigenbordje en de rest van de maaltijd buiten bereik op tafel. Werkt prima. Lepel, of vork in de hand en kliederen maar!

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, dank je voor t meedenken. Wat ik al doe al een tijd is haar idd een stukje brood geven op het blad van de kinderstoel en dan pakt ze hetzelf met de handjes. Het gaat dus om het zelf eten met een lepeltje uit een kommetje eten, dus haar warmeten. Want dan kiepert ze het dus om...!

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik heb het hele web afgezocht naar het merk van mijn bordje met zuignap, die volgens mij wel werkt... Maar op het bordje staat niets en ik kan hem nergens vinden!!! Jammer anders kon ik je die aanraden, ik weet alleen dat hij doorschijnend blauw is met een ster erin. Wij gerbuiken hem als gewoon bordje, maar volgens mij bleef hij wel staan als hij vastzat.

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

Ah jammer, maar wat lief dat je de moeite het gedaan! dank je, groetjes Sas!

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Op de jonge gezinnenbeurs heb ik hem uitgeprobeerd en mijn zoontje kreeg het bakje er gewoon af, wat volgens die mvr. onmogelijk was :D

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Met een teaktafel werkt helemaal niets! En matjes / placemats zijn leuk speelgoed. Dus... meneertje heeft een tijdje gewoon stukjes aangereikt gekregen, daarna een paar stukjes op een bord en nu met bijna 17 maanden kan hij goed van een bord eten. Moet nog wel even in de gaten houden als hij de boterham op heeft, dat het bord geen frizzbee wordt!:D

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje krijgt zijn eten gewoon van de tafel.

11. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland

Was die niet van de Prenatal? Daar hebben wij namelijk een bordje (met ster en roze) gekocht, maar die werkte niet...

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ja dat zal m wel zijn! Ik dach dat hij wel goed werkte, maar ja, dat was in het begin, gebruiken dat nooit meer.

13. 894hi

894hi Niet meer actief

idd die zag ik ook liggen , ik heb vandaag zo een tommie tippie matje met bordje gehaald ik kom zo de ikea kinderstoel optillen aan het bakje... verder nog niet gebruikt dus ik ben benieuw of mijn meisje hem er ook vanaf krijgt straks

Deel Deze Pagina