Gekke hond : oorllolie

Discussie in 'De lounge' gestart door Wachtende, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Mijn kat ook haha. Ik liet laatste een stukje vallen toen ik een meloen aan het snijden was. Ik dacht dat ruim ik zo wel op, maar toen ik hem op wilde pakken was hij weg en zat mijn kat zijn mond af te likken.
    Elke keer als wij meloen eten dan zit hij er meteen bij haha.

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ooohjaaa xylina nu ik jouw stukjes lees..

mijn ouders hebben 2 katten en toen ik nog thuis woonde en een jaar of 14 was ging de kat altijd mee douchen! zodra ik de douche open gooide sprong hij eronder..
    is ook gewoon een gek best.. als hij iets deed wat niet mocht als hij op mijn kamer was moest hij voor straf op een kussen liggen.. en no way dat hij er van af ging voor ik zei dat het mocht haha nu ik alweer zo lang uit huis ben luistert hij niet meer naar mij haha alleen nog als je zn naam roept dan antwoord hij..

en de andere kat die sabbelt ook nog steeds (is nu 16) alleen dan in je nek.. doet zeer joh want die pootjes 'knijpen' ook in je nek incl. nagels..

en sinds vorig jaar is onze poes dood maar die had altijd een knuffeltje waar ze op het strikje sabbelde hihi
    en die mocht je of die mocht je niet als er iemand op visite kwam.. als ze je mocht was ze heel lief en anders kwam ze naar je toe en beet zo in je hand.. hihi oeps!

eigenlijk ken ik alleen maar rare dieren whaha

mijn hond (formaatje keeshond) gaat altijd in de veelste kleine man van onze chihuahua liggen.. past opgerold nog nét!
    en we hadden voor de katten zo'n mand voor aan de verwarming.. ging ze ook altijd in liggen.. nu niet meer want ze is er doorheen gezakt haha..

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze hond is dol op bananen, als ie bananen in de tas ziet zitten, gaat hij al keihard rondjes rennen door huis. En als hij hem dan opeet, knabbelt hij er kleine stukjes af net een konijn, maar het is toch echt een labrador!

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Onze oudste hond verzorgt de jongste ook netjes, likt oren en gebit schoon, daarna houd hij zijn kop bij haar voor en draait zij zich hoog hartig om en loopt weg dus tja dandoet hij ook zelf zijn oren.

Rare gewoontes ach nee haha, ze zijn beide dol op vis
    En de jongste lust geen krenten en rozijnen dus als je die een krentenbol geeft eet ze het brood tussen de krenten uit, echte bezigheidstherapie en zooi dat dat geeft, gelukkig eet de oudste daarna netjes de rozijnen op.

Heb jaren een papegaai gehad en die was dol op water dus moest tijdens het koken en afwassen verplicht in de kooi want hij dook zo een pan kokend water in dat was schrikken :$.

En een erg nare gewoonte van de jongste hond, ze gromt naa buitenlanders echt iedere buitenlander die langs ons huis loopt gromt ze naar dat doet ze al vanaf dat ze 7 weken oud is en hebhet er nooit uit kunnen krijgen,ondertussen 10, ziet ze ze buiten of komen ze binnen is er niks ana de hand maar oei oei als ze alngs lopen :D.

5. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    ojah tasjes en dozen, hoe kleiner hoe fijner lijken ze te denken haha

6. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Wij hebben in de loop der jaren diverse katten gehad.

1 kat die deed ook sabbelen eerst ging de kat me oor helemaal bespeuren en dan lekker aan je oorlel sabbelen,

Een andere kat deed aan je ogen sabbelen, niet beide tegelijk hoor!

Zo hebben we ook katten gehad die ook met zijn pootjes drinkt en ook eet, papiertje die je weggooit terugbrengen als een hondje,

Je zou zeggen dat mensen rare gewoontes hebben maar dieren kunnen er ook wat van.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Jaaaa onze crespo (mechelse herder/duitse herder) komt ook na dat hij zijn eten heeft gehad bedanken. Moeten we altijd over zijn buik aaien 'heb je lekker gegeten jongen'
    Als ik een bus slagroom heb gekocht, en wil die pakken zo gauw als ik de dop eraf haal staat hij al langs mé:)

Hij wil overdag als het niet regent niet binnen zijn, dus dan staat de achterdeur open, staat hij met zijn balletje in de mond naar het dak te staren en te grommen (speels) ja hoor tegen de musjes.

Spinnen en zo slaat hij dood met zijn poten, en als ze niet meer bewegen gaat hij graven op het laminaat ,gevolg überh grote krassen:)

8. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Onze hond is helemaal gek van het fruit bij de Mac. Als we daar gaan ontbijten mag hij mee en krijgt hij een bakje fruit. Dat eet hij dan van de vork af.
    Eet ook graag alle groenten en fruit. En ook sambal likt hij zo van de lepel af.

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Wij hebben een mega grote labrador van 40 kilo en net zoals de meeste labradors is hij een ster in het bedelen......alleeen als je duncan niks geeft, sterft ie langzaam van de honger...eerst doet ie zijn wangflappen tussen zijn tanden en oren plat, zo krijgt ie een heeeel smal koppie, alsof ie zwaar ondervoed is. Dat is zijn plan A, plan B is dat ie langzaam naar beneden zakt, alsof ie niet meer op zijn poten kan staan van de honger en plan C is dat ie op de grond ligt en poten in de lucht en soms krijgen we ook nog een laatste zucht van hem hahahaha

10. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Van onze honden kan ik zo niets geks bedenken. Maar onze kat apporteerd zijn speeltjes. Maakt niet uit waar we het naartoe gooien, hij gaat het halen en brengt het terug:D (en allebei onze honden apporteren niet;))

11. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Een hond van een familielid heeft dat met appels, echt te schattig. Ook een labrador.

12. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Een kat die ik had, apporteerde propjes papier :D

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik geloof je hoor, ik heb er ook zo een. Okay, ze geeft geen pootje, maar gaat wel zitten als ik het zeg.. Ook gaat ze op commando op haar kleedje:D Ze in december haar achterpoot gebroken en mocht minimaal lopen. Ik had haar dekentje voor de kachel gelegd. Eigenlijk moest ze in de bench, maar ik wilde het eerst zo proberen.. Kwam ze eraf, dan knipte ik met m'n vingers, zei; Uhuh, òp je kleedje". Meestal even een klaaglijk miauwtje en daar ging ze hoor:p Dus geen bench nodig gehad gelukkig..

Maar ze luisterd alleen naar mij. Man en kinderen kunnen roepen wat ze willen, maar dan gaat ze niet. Ik hoef maar 1x met m'n vingers te knippen en hatchikidee, onder protest gaat ze:D

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whahahahhaha geniaal:D:D

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Oh en van de week zag ik een vrouw haar hond uitlaten en de kat liep mee. Als ik dat zie moet ik even blijven staan kijken, dat vind ik zoooooooooo lief...

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier lopen de 2 poezen ook gezellig mee.. maar ik kijk er niet van op.. als onze buren hun honden uitlaten lopen er zo'n 15 katten mee haha dát is pas een grappig gezicht! :D (zij nemen verwaasloosde/achtergelaten katten op)

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    whahaha Duncie is gewoon een mega troetelbeer! hij is zooo grappig!

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    haha leuk topic!

Mijn hond heeft zweetvoeten...echt enorm! gaf lief eerst de schuld maar kwam er op een gegeven moment achter dat hond zulke stinkpoten heeft....

Ook laat ze hele hard scheten, schrikt daar zelf van en zet het op een lopen.

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Aaaaaaaah wat jammer dat je zover weg woont, ik had echt met een picknick mand langs de weg gaan zitten om me daaraan te vergapen. Wat een geweldig gezicht moet dat zijn:)

20. Jel

Jel Niet meer actief

Ons hondje is daar ook helemaal wild van. Als ze ziet dat ik een banaan ga eten en de schillen eraf haal, dan word ze helemaal gek. Dan gaat ze tegen me aanspringen en blaffen, in de hoop dat ze dan wat krijgt. En als ze dan wat krijgt, dan is het hap -> slik. Dat beest eet ontzettend gulzig. En tot slot laat ze dan vaak nog een boer.

Deel Deze Pagina