Hahaha panter, hier vinden mijn honden hun eigen scheten juist heerlijk, zitten echt een half uur aan hun kont te snuffen haha ieuwl! Loetje, ja is echt heel leuk! de poes van ons die vorig jaar is overleden liep ook altijd met ze mee haha om klokslag 5 uur sprinte ze naar buiten om met hun mee te lopen hihi je ziet ook heel veel mensen even stoppen om te kijken naar de 'fanfare' haha
Whaaaahahahahahahahahaha, dunc die kijkt dan zo van it wasn't me en loopt weg en laat mij in zijn stank achter dus.
Hahaha Stitch vind het echt heerlijk!! Hij werd niet voor niets Shits genoemd door de ambtenaar van de burgelijke stand... hahaha nee dat was echt een foutje
Onze kater Donder wordt ook helemaal blij als we meloen eten! Als we niet oppassen vist hij het zo van onze borden! Ook is-ie gek op aardappelschillen , maar dat krijgt hij niet meer. Hier apporteert hij ook zijn speeltjes, en hij is gek om met bamboestengels te spelen: ik pak een lange buigzame tak en sleep die in rondjes over de grond. Steeds sneller en sneller.....Donder rent er als een bezetene achteraan! Soms moeten we echt stoppen omdat hij zo aan het hijgen is en niet van ophouden weet. We zijn dan echt bang dat hij erin blijft.... Maar ik verbaas me er het meeste over dat hij enorm reageert op fluiten! Als ik aan het fluiten ben, gewoon zomaar of met de radio mee, dan begint hij heel lief te miauwen, loopt op me af en begint met me "te vrijen" . Hij kruipt helemaal tegen me aan, draait op zijn rug en begint zich heerlijk tegen me aan te wrijven/rollen. Ondertussen blijf hij me aankijken en miauwen. Hij lijkt echt helemaal verliefd, hahaha!
Hier laat in van de katten ook echt MEGA STINKENDE ruften bah! Bij s.ouders ook de katten die mee de honden uitlaten echt lief
Ons hondje Fluffy (Shi-Tsu X Malteser), heeft een voetenfetisj. Als iemand hier in huis blote voeten heeft, kan ie daar úrenlang aan likken. <-- Dat klinkt wel heel fout. Alleen de voeten van ons zoontje laat ie met rust. En hoofdharen, vindt ie ook lekker, om daar in te snuffelen en te draaien. Ook is ie een echte schooier. Als we zitten te eten komt ie ook altijd bij ons aan tafel zitten, op de stoel naast mij. Haha, klinkt wel heel erg nu ik het vertel. Maar als ie niks krijgt begint ie te trillen als een rietje, en gaat ie heel zielig piepen.
Wat een leuke reacties zeg, ik heb 1 hond 1 kat en 2 vogels. en ze hebben alle 4 wat geks. Mijn hond deelt zijn brokjes met mij, 1 voor de baas die doet hij op mijn schoot. En 1 voor hem en dan weer 1 voor mij en zo gaat hij door, die gekke hond heeft niet in de gate dat ik zijn brokjes niet lekker vind hihihi. mijn kat, die speeld echt verstoppertje met je bij ons kun je rondjes rennen door het hele huis en als ik me verstop gaat hij mij zoeken en dan vertopt hij zicht. mijn schoonvader zag het en wou ook verstoppertje spelen, maar dat vond mijn kat niet zo leuk hihihihi. En die vogels van mij slapen in de ochtend en de middag en in de nacht gaan ze spelen fluiten doen ze niet maar wel gillen. en met hun etens bakjes klepperen. niet echt een leuke gewoonte, nacht doek over de kooi werkt niet. dus hebben hun baasjes maar oordoppjes gekocht om toch een beetje te kunnen slapen. hihihi groetjesss
Onze kat eet liever de brokjes van de grond dan uit zijn voerbak haha hij graaft het eerst uit zijn voerbak om het dan van de grond te eten. Dit doetie trouwens niet met vlees, alleen met zijn brokjes haha
die hond van ons gaat ook zitten ruiken aan de grond als hij een scheet heeft gelaten. Wanneer hij gegeten heeft, gaat hij naar mijn vriend en veegt hij zijn bek af aan zijn broek/trui. Bij het oversteken moet hij zitten aan de stoeprand. Soms duurt het mij te lang en dan schraap ik mijn keel. Dan hoor je Bruno zuchten en dan gaat ie zitten Een van de poezen van mijn ouders die haalt met haar poot het voer uit het etensbakje, legt het ernaast en eet het dan op.
Onze kat Boris eet zijn vlees (van die dunne kipreepjes) met zijn pootjes. Eerst haalt hij het met zijn pootje uit het schaaltje en dan eet hij het van zijn pootje af.. Maf beest