volgens mij heb ik iets aan van haar.. ze zit me de hele dag nou al aan te kijken en te piepen.. is de hond van mijn schoonouders en normaal is er niks aan de hand hihi. maar ze doet nu zo vaag..... wat moet ik daar nou mee..
Gewoon lekker terug kijken wacht maar bij die van ons werd het nog erger. Hij moet minstens 4x per dag op mijn schoot hangen. wel gezellig
nee en ze is ook al iedere keer uit geweest. en ze heeft eten op en ze heeft al wat koekjes gehad en ze heeft kluifjes....
Wat een eigenwijs koppie lief hoor...honden zijn echt grappig soms he...misschien wil ze wel ff lekker knuffelen?
Daar ik heb ik dus ook al last van dat beest loopt me heel de dag na, loopt te piepen ik word er echt doodnerveus van ...
Haha moet er wel om lachen Hier precies hetzelfde hoor! Maar dan is het vooral 's nachts een drama met dat gepiep en gejank
Jaa dat is helemaal een drama .... en het ergste is dan nog dat die van mij niet zo groot is en dat ik dan iedere keer bijna mn nek breek als ik me omdraai en wegloop omdat dat beest me constant op mn hielen zit ... :x :x
Dacht ff googelen of er iets bekend is over honden en zwangere loop ik tegen onderstaand artikel aan het is een beetje off topic maar gaat wel over een hond http://vrouw.blog.nl/zwanger/2006/01/09 ... _toiletpot
super zeg van die hond. Mijn hond was altijd al erg aanhankelijk, maar nu nog meer. Ik kan ook geen stap zonder hem verzetten. Soms wel eens lastig, Verder is het een schat.
Ik kan niet struikelen over onze hond Ik heb namelijk een duitse herder van ruim 9 maanden die is nu zo groot die zie ik niet meer over het hoofd. Ze piept nog niet maar wie weet komt dat nog wel. Mijn andere lieve schat die is nu overleden dat was een jack russel en die liep ook overal waar ik liep toen ik zwanger was, ach moet meteen weer aan haar denken mijn lieve gizzie. xxx Jet
mijn hond die voelt het ook aan. zelf als ik naar de wc gaat(heb erg kleine wc) dan nog krijgt ze het voor elkaar om erbij te komen! Ze houd me cont. met 1 oog in de gaten Maar zij gaat dus ook vaak zo voor me neus zitten.. en dan uitgerekend zo dat ze met d`r koppie voor het beeld van de tv staat.
De hond van mijn ouders doet ook zo raar tegen mij, zal in mijn broekzak kruipen als ze de kans krijgt. Ze is helemaal gek met mijn neefjes en nichtjes en zal nu wel denken "schiet jij eens op want die anderen worden al te groot en ik wil er wel weer een kleintje bij om mee te spelen" hihi
Mijn hond loopt de hele dag achter mij aan... echt! Die zou zelfs bij mij komen zitten als ik naar het toilet moet! Niet normaal
Dt heb ik dus met mijn katten, die willen aldoor op schoot maar ben niet zo'n kattenmens, ze zijn van de kinderen dus stoor meer wel aan soms
Ja heel bekend die 2 schatten van mij lopen mij ook constant achterna ook als ik naar de wc ga. Soms is het irritant, maar aan de andere kant vind ik het ook wel schattig.