Wie heeft er ook zo 1... Ik heb hem besteld op de jongengezinnenbeurs. Je kan veel korting krijgen, maar is dat ook bij etos en hoe gaat dat dan, wie heeft er ervaring er mee?
Ik heb zo'n pas. Op de website van Jonge Gezinnen staan de voordelen die je hebt als pashouder. Daar kun je ook bonnen uitprinten waarmee je bijv 10% korting krijgt op babykleding bij V&D etc. Verder is de kaart ook een Countdown kaart. Bij de winkels die daarbij zijn aangesloten krijg je ook korting. Dit kun je weer opzoeken op de site van Countdown. Toevallig kreeg ik 10% korting bij de winkel waar ik behang een gordijnen heb gekocht. Wist dat niet van te voren maar zag het Countdown logo op de kassa staan. Daar moet je dus ff op letten.
Countdown loge is die goed zichtbaar? En als je bij ETOS eigenmerk koop bv shampoo krijg je dan ook 10% korting?
Ik heb m ook. Je moet ff op de website kijken, daar staat per maand welke producten bij bijvoorbeeld etos en v&D korting hebben met de pas. Wij gebruiken m eigenlijk vaker voor als we hier nara de Griek gaan... onze Griek doet namelijk mee met countdown
10% dat is niet niks! ik heb ook zo'n pas, moet je die dan laten zien bij v en d, wij hebben geen printer bij de hand, wel bij mijn ouders... hoe gaat dat en naar welke site moet je dan gaan?
Ja wij hebben er ook 1 ik vind hem wel handig. Overal waar je een countdown logo ziet krijg je korting!
ik heb hem ook en nog niet 1x gebruikt vind het maar niets die pas, je moet bonnetjes mee nemen en dergelijke bah niets voor mij
Ik heb er sinds vandaag een... Dus of ik hem ga gebruiken? Denk het eigenlijk wel, want ik koop welleens wat bij Miss Etam. En idd het countdown logo goed in de gaten houden
Heb hem speciaal aangeschaft vanwege een korte vakantie bij Center Parcs, 10% korting in restaurant. Bel ik ze op, geldt dat weer niet tijdens de kerst als wij geboekt hebben. Mooi sjips dus.