Gekke klachten..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marley, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    #1 Marley, 30 jul 2011
    Laatst bewerkt: 30 jul 2011
    Hallooo, ik heb een onregelmatige cyclus, variërend van 27 tot 58 dagen Zit nu op dag 51.
    Ik heb sinds twee weken aan de bovenkant van mijn borsten een gevoel, wil het geen pijn noemen, maar ik voel het wel Alsof ze te lang in de zon zijn geweest en verbrand zijn.
    Ik heb puistjes boven mijn borsten, gezicht en schouders. Verder heb ik nu 4 dagen menstruatiegevoel. Niet de hele tijd hoor, maar af en toe. Ook al weer 4 dagen met tampon in gelopen, want ik dacht.. het komt eraan.
    Ook heb ik de afgelopen week veel last van slijm, gewoon wit slijm.. maar meer dan normaal.
    Vorige periode (58 dagen) heb ik mezelf gek gemaakt door keer op keer te testen, dus dit wil ik nu niet doen.
    Wat denken jullie? Wil over paar dagen toch weer gaan testen. Wat ik me ook afvraag.. kunnen deze klachten vallen onder PCOS?? Dat je nep vershijnselen hebt, maar niet zwanger bent..
    Wat een gedoetje zwanger worden zeg ;)

2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik heb niet echt verstand van pco dus daar kan ik je geen antwoord op geven maar deze verschijnselen kunnen eigelijk op alles wijzen wat met hormoonwisselingen te maken heeft. Dit kan dus zijn je eisprong, je menstruatie die eraan komt of zwangerschap.
    Maar ook gewoon een verandering van hormonen in zn algemeen.
    Is het niet verstandiger om eens langs de huisarts te gaan als je cyclus zo lang is?

3. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    oh ja ik zou niet 4 dagen " preventief" met een tampon in gaan lopen hoor, das echt niet goed voor je!
    Beter een inlegkruisje en een tampon in je tas als je bang bent dat het in ene doorzet.
    Tampons zijn bedoeld om daadwerkelijk bloed op te vangen en als je een tampon in gaat doen terwijl je niet bloed, dan is dat niet echt goed voor je. Denk aan de zuurgraad ed van je vagina!

Deel Deze Pagina