Oeps hahahahahahah ik word het een beetje dement denk ik... Maar mijn echo was so far so good. Ze willen nog 1 hebben over 2 weken om van ergens zeker van te zijn,vond raar , want ze zeiden dat goed was,hartje klopte,hij bewoog,maar ze wou toch nog 1 Dus ik ga 11/10 weer heen
Hahahah ach kan gebeuren O wat apart dat ze er zo onduidelijk over waren!! Wel fijn dat je het hartje en de bewegingen gezien hebt! Heel mooi. Laten we hopen dat alles inderdaad echt goed is en je over 2 weken weer kunt genieten van een mooie echo!!
gefeliciteerd meiden! ik had bij mijn zoontje ook die krampjes, steekjes en een trekkerig gevoel. inderdaad als menstruatiepijntjes maar dan minder erg. dat is normaal hoor. dat komt doordat je baarmoeder gelijk na innesteling begint te groeien en dat doet een beetje pijn. ik heb dit de hele zwangerschap zo en dan gevoeld. ik zou zeggen, zolang je voelt dat je baarmoeder uitrekt, groeit je kindje lekker door en zit het goed! succes en geniet ervan!
Bedankt voor je reactie Toekie1985 Wel fijn dat het een normaal verschijnsel is. Heb het bij de eerste niet gehad..
maar elke zwangerschap is anders he. ze kunt ze niet altijd vergelijken met elkaar. maar maak je dus vooral geen zorgen en geniet van je zwangerschap
Ook als dit niet continue het geval is? 't Komt en gaat bij mij. Soms wat harder en soms wat zachter.. Is mijn eerste, dus ben nog een groentje..
ja hoor annick! dat was bij mij ook niet de hele tijd door hoor. ik had het met name in de avond maar heus niet elke dag en ook niet steeds even erg. maak je daar maar niet druk over. je lichaam weet wel wat hij moet doen