Hallo Afgelopen vrijdag heb ik een curretage gehad, alles was op zich super snel over. Heb maar 1 dag echt gebloed daarna niet meer. Nu 5 dagen later werd ik vanmorgen wakker met wat krampen bij mn eierstokken, net of er een menstruatie aan komt, is het mogelijk dat dit nu al een eisprong is? ppffff verwarrend zo op zich denk ik zelf dit is een eisprong omdat voor mn zwangerschap had ik met de eisprong dezelfde krampen die ik nu ook voel. Lijkt me alleen zo snel al na een curretage kan dat wel? Ik ga zo lekker de stad in en lekkere geweldige lingerie kopen vind dat ik dat wel verdient heb, de afgelopen dagen zo ellendig gevoeld en af en toe mn lijf als mislukking gezien. Nu weer even lekker mooi maken en sexy Was van plan man lief vanavond maar weer eens te verleiden , hopen dat die krampjes dan wel weg zijn liefs mae
zo juist een zwangerschaptest gedaan die gaf heeeeeeel erg zwanger aan. Zit dus nog volop hormoon in mn lijf, dan is het dus denk ik niet mogelijk dat ik een eisprong had vandaag of kan dat wel? Heb ook een ovulatie test gedaan die geeft 2 zelfde blauwe streepjes aan pffff lekker weer.
Ovutesten geven ook mega posi aan tijdens aanwezigheid van zwhormoon (ik heb het tijdens mijn zw voor de grap geprobeerd). Ookal kan je ovuleren net na of zelf tijdens je menstruatie (mk). Ik denk zelf eigenlijk dat je nu nog geen eisprong hebt, maar dat de krampen de "naweeen" zijn van de curretage.