Bedankt voor de lieve berichtjes Nee heb idd weinig geslapen daarna haha. Ik zei midden in de nacht tegen mn man ( die toevallig net na mn test moest plassen) " je moet even in de badkamer kijken op de wastafel" ( daar lag de test) Zegt ie:" ik weet niet hoor maar ik zie volgens mij 2 strepen!" Dus t was echt wel een speciaal momentje! We zijn allebei heeel blij, alleen houden we in ons achterhoofd dat er nog van alles mis kan gaan (zie banner). Ik weet dat je eigenlijk vanaf de positieve test moet genieten, maar daar zijn we allebei niet meer zo goed in. Al met al natuurlijk ontzettend blij dat het weer zo snel raak is! En dat op mn 35e
Zal ik nu ook een CB test kunnen doen of is mn hcg aanmaak daar nog te weinig voor? Weet dat het geldklopperij is maar ik zie het graag zwart op wit staan dat ik zwanger ben....kan het nog niet echt bevatten
Hoeveel dagen ben je overtijd? Toen ik 1 dag overtijd was gaf cb 1-2 weken aan bij mij. Dus je zou het kunnen proberen. Het kost indd wat. Ik heb tot aan de 3+ echt zovaak getest. Zonde van het geld maar op zo een moment wil je zo graag bevestiging vooral als het eerder mis is gegaan.
@Lovebabys ik weet niet precies hoe lang ik overtijd ben Als ik uitga van een cyclus van 32, zou vandaag mn NOD zijn. Maar nogmaals, k heb geen flauw idee wanneer ik bv mn ei heb gehad. Had wel afgelopen zaterdag heeeel lichtroze afscheiding voor een paar uur, dus dat zal innesteling geweest zijn. T is nu 4 dagen later dus denk wel dat NOD vandaag is ongeveer. Misschien dat ik van het weekend de CB er tegenaan gooi
@RoGiJuLi hahaha, k heb wel op het punt gestaan hem te uploaden, maar bedacht me dat geen hond om 3 uur s nachts op dit forum zit waarschijnlijk