Hier enkel maar roze... ik kan het niet meer zien!!! Ze wil enkel roze t-shirts aan en een paar weken geleden moest ze nieuwe schoenen. Ze zag natuurlijk weer haar droomschoenen staan. Ik heb de schoen genomen en zag haar maat er gelukkig niet bij (zodat ik niet moest gaan liegen) en zei dat. Toen de verkoopster dat hoorde, vroeg ze of ze even achteraan moest gaan kijken... Mijn kwade blik had ze opeens begrepen! Ze heeft nu dus grijze laarsjes met (jawel) roze bloemetjes... Nu moet onze dochter een bril en zaterdag gaan we er eentje uitzoeken... ik vrees dat ik al weet wat het wordt... Dus TS, wees blij met bruin!!!
Haha. Ach, ja zo kun je het ook bekijken. Ik ben zelf ook geen groot roze fan moet ik eerlijk bekennen. Maar mn dochter trekt het liefst alleen bruine kleren aan en dat ziet er dan wel weer erg 'oliver twist' uit . Ijsblauw, wow, dat is dan wel weer een hele specifieke kleur. Ik hoop voor je dat ze niet al te picky zijn als je net met een andere tint blauw aankomt . Donkerzwart is ook leuk! Kan ze zo mee in een wasmiddelreclame. Ik zag ook nog een keer oranje voorbij komen, dat is bij mn dochter de tweede keus. Heel seventies dus .