Gekke medische ongevallen

Discussie in 'De lounge' gestart door DisneyMama, 10 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.831
    12.956
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo en @Iertje81 dit waren natuurlijk de smoesjes van die mensen. Of koken jullie wel naakt en hebben jullie toevallig ook nog een een winterpeen die rechtop de vloer staat? Want in dat geval zou ik maar heel snel de winterpeen plat leggen! :roflmao:
     
  2. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Hahahaha beelddenker hier :roflmao::roflmao:
     
    jongmam, cosdy, Cin85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    :roflmao:
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.169
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha zo ken ik er ook wel een aantal. Een afgebonden geslachtsdeel want ja dat is heel opwindend en vervolgens wordt die zwart.
    Eens een jongen die na het weekend met een operatiewond in de onderbuik kwam en maar beweren dat het een blindedarm ontsteking was geweest, rapport in ziekenhuis opgevraagd en bleek die een kaars in zijn kont te hebben gestopt en die moest via de buik verwijderd worden.
    Kapotte bierflessen die ineens in de poeperd terecht komen, vreemde voorwerpen in de vagina, het toppunt waren meer dan 50 kralen in een vagina;)
     
  5. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.780
    15.332
    113
    Vrouw
    Ooit gehoord.

    Een bijtwond in de vagina.
    Paté gesmeerd om de hond te laten likken en een beet gehad.
     
  6. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.985
    18.687
    113
    Grappig, wij hadden ook zo'n afspraak (ook met alcohol trouwens). Maar van die auto is nooit wat terechtgekomen en ik rook/drink gelukkig nog steeds niet :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.985
    18.687
    113
    Dat herinner ik nog :D
     
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Koken niet naakt. Heb vannacht wel naakt met de airco aan staan strijken omdat het niet te harden was anders met de hete strijkbout.:oops::roflmao:
     
    puzzelstukje, owly, trulyhappy en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Haha ja dat was echt heel erg! Die arts bleef maar vragen of het per ongeluk ging etc
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  10. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.985
    18.687
    113
    Misschien een fan van Jamie Oliver? :roflmao::roflmao:
     
    Louise11110 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.824
    2.674
    113
    't Gezellige Brabant
    Een paar jaartjes terug, de beruchte AH messen. We hadden zo'n rond kaasje gekregen en die ging ik wel even snijden met het broodmes. Het bloed zat nog net niet op het plafond, wel op mijn dochter die achter me stond. Mijn man vroeg nog of ik er geen pleister op kon doen. 5 hechtingen en na een week moesten die er weer uit. De assistente vond ze nog niet goed genoeg en liet ze nog een weekend zitten. Je raadt al, na het weekend waren ze er bijna niet meer uit te krijgen, dit deed verschrikkelijk pijn. Het gevoel in mijn duim is nooit meer helemaal hersteld. Erg lastig met hete dingen, want dat voel je dus pas als het te laat is.

    Ooit na een vliegreis wilde mijn ene been maar niet naar de normale dikte terug komen. De vader van mijn vriend destijds is arts en die sommeerde me direct naar de HAP te gaan (was uiteraard weer in het weekend, ik had liever tot maandag gewacht). Ik had geen pijn of last ofzo, maar belde toch maar. Ik kreeg daar alle voorrang en werd naar zelfs naar de eerste hulp gestuurd. Ook daar weer als eerste uit de wachtkamer gehaald voor een echo (daarvoor moest dus iemand van huis komen, want dit was 's avonds in het weekend). Ik voelde me zo opgelaten en vond het eigenlijk zo'n onzin, maar kennelijk kon dit erg gevaarlijk zijn i.v.m. trombose. Op de echo konden ze niets vinden, maar of ik dan een nachtje bleef ter observatie. Nadat ik had beloofd bij vriend thuis te gaan slapen (dus met arts in de buurt), mocht ik gaan. Ik houd niet zo van al die aandacht.
     
  12. Novi

    Novi Niet meer actief

    :eek: wat ontzettend ranzig en gênant!
     
    puzzelstukje, Lavita, Vitamientjuh en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.815
    1.271
    113
    Dit heb ik zo vaak gehad toen ik nog harde lenzen had. Ik heb hem een paar keer zelf losgepeuterd en ik ben ook wel eens naar een opticien gegaan voor hulp
     
  14. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.494
    1.466
    113
    Weet niet of het een blunder was maar tjonge.
    We hadden hele scherpe mesjes om tomaten te snijden in de kas.
    En snee me zelf het was warm dus stroomde goed door.
    Ik was dus bang dat ik overal bloed liet vallen dus hup duim in mijn mond en zoeken maar.ergns aan de andere kand van de kas.
    Dus bloed in me mond moeilijk doen toch maar uit gespuugd blegh.
    Dus liet het hem zien moest hem maar hoog houden en weer naar de andere kant.
    Voor een pleistertje.
    Achteraf had ik het maar moeten laten lopen haha.

    En dochter met der kraaltjes in der neus hoe verzinnen ze het toch
     
  15. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    o_O:eek:
     
  16. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.623
    3.002
    113
    Vrouw
    Ik heb best al wat rare dingen gehad.

    Toen ik klein was :
    Sleutelbeen gebroken omdat ik rondjes draaide op z'n draaistoel en toen ben ik op de tafel gevallen.

    Rietje door mijn gehemelte.

    Het ergste :
    Geruild voor een middagje van fiets met een vriendin. Zij op mijn mooie nieuwe fiets, ik op haar oude brik. Anyway, we raakte met elkaars stuur in de knoop en ik kwam vol met mijn vagina op haar stuur. Die heel scherp was

    Ik naar mijn moeder toe, ze deed mijn broek naar beneden en mijn hele onderbroek was doorweekt van het bloed. Naar het ziekenhuis geweest, als het 1 mm groter was (de wond) hadden ze het gehecht. Maar was gelukkig niet nodig!

    Heb er trouwens geen last van, of is niks van te zien. Maar was wel heftig :o:
     
  17. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.476
    6.165
    113
    Oei, klinkt echt heel pijnlijk.
     
  18. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.623
    3.002
    113
    Vrouw
    Ja, dat was ook echt geen pretje!

    Oh, en toen ik klein meisje was ben ik ook met mijn oor op de punt van de tafel gevallen en toen hing mijn oor los.
     
  19. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.780
    15.332
    113
    Vrouw
    Mijn eigen fratsen zijn eigenlijl best oké.

    Tijdens het nadoen van een acro oefening met manlief volledig de mist in gegaan.
    verschil-acro-aerial-yoga-twee-mensen-doen-acro-yoga-oefening.jpg

    Manlief kon mij niet houden.
    Schaaf/brandwonde van kin tot voorhoofd en vreselijke pijn aan mijn neus.
    Ik was toen 16 en mocht de dag erna naar school, gezellig was dat.


    En nr 2 is.
    Manlief ging doen alsof hij ging strippen. Met veel show zijn broekriem uit zen broek en recht met dat pinneke in mijn oor.
    Doordat mijn oor bleef bloeden, toch maar naar de dokter.
     
    zwaaistaart, dina88 en suus1983 vinden dit leuk.
  20. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ik heb ook wel eens gehoord(van een vriendin uit een ander ziekenhuis) dat een vrouw er paté op had gesmeerd om het een beetje spannend te maken voor haar vriend:o:

    Kennelijk niet goed schoongemaakt en een tijdje later werd ze opgenomen omdat er maden uit haar doos kwamen gekropen.
     
    aicirtap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina