Gekke medische ongevallen

Discussie in 'De lounge' gestart door DisneyMama, 10 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.271
    19.023
    113
    :roflmao::roflmao:
     
  2. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.031
    962
    113
    Vrouw
    Niet heel gek maar ik kreeg een allergische reactie op Ab, alleen kon dat niet volgens de ha assistente want de kuur was al afgelopen. Ik heb een week rondgelopen als een wit met roze vlek. Vreselijk was dat Haha ok werkte op een kdv maar de kinderen waren bang voor mij.
     
  3. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.587
    6.276
    113
    Die wilde gewoon dat dr hond/kat haar zou likken, voor je vriend kies je toch geen paté :rolleyes: (het idee alleen al:confused:)
     
    Louise11110, Gewooniemand, Ansel en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ik werd drie jaar geleden wakker met rode vlekken op m'n handen en voeten. Dacht eerst niks geks, daarna kwam de enorme jeuk dus uiteindelijk naar de huisarts gegaan. Die zei hand voet mondziekte. Maar die rode jeukende vlekken kwamen steeds meer en zaten inmiddels op m'n armen,benen, buik en rug én ik ging echt kapot van de jeuk! Weer naar de huisarts, vijfde of zesde ziekte hier prednison dan moet het wel over gaan. Niet dus het werd echt alleen maar erger! Dus dosis verhogen. Na 1,5wk hebben ze me uiteindelijk doorgestuurd naar de dermatoloog die heeft van twee van die plekken een biopt genomen en ik bleek een allergische reactie te hebben op iets wat zit in hart medicatie:confused:

    Grappige van alles was dat ik geen medicijnen slikte en ook niet in aanraking was geweest met medicatie waar dat überhaupt in kon zitten :confused:
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  5. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.587
    6.276
    113
    Heel apart? Je bent er dus nooit achter gekomen hoe het nou gekomen is.
     
  6. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Nee ik had ook niks geks aangeraakt of gedaan. Werkte op kantoor en kwam niet met medicatie waar dat stofje in zat in aanraking. Echt heel erg raar!
     
  7. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.587
    6.276
    113
    Ok. Echt heel gek dan. Hopelijk was dit dan wel de enige keer.Enige fijne is dat dit nu bekend is en het in je medisch dossier staat.
     
  8. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ja ik heb er verder geen last meer van gehad gelukkig! Hoop ook dat het bij die ene keer blijft :oops:
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  9. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Toen mijn broertje geboren was (ik was toen 3), was ik zo blij dat ik rondjes om te tafel ging rennen. Daar ging ik, vol op de punt. Jukbeen gebroken.
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  10. Lafayette

    Lafayette Fanatiek lid

    13 okt 2012
    1.377
    1.562
    113
    Ik stond naast mijn moeder in de keuken, ze liet per ongeluk een scherp mes vallen, dat bleef toen rechtop staan in haar voet (ze had sandalen aan).
     
  11. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ben als kind van 8, toen ik over de rugleuning vd bank hing, met mijn hoofd op de centrale verwarming gevallen. Zo'n jaren 70 geval met opstaande randen. Ik zat met mijn hoofd vast op die kachel, de brandweer heeft het losgezaagd en ik ben met kachel in m'n hoofd naar het ziekenhuis gebracht.
    Gelukkig viel het mee. Kachel zat vast in m'n schedel, maar heeft de hersenen net niet geraakt. Paar mm verder en ik had het niet kunnen navertellen

    En ik heb ooit mijn duimnagel eraf ge-kaasschaaf. Dat was gruwelijk haha.
     
    Ysabella en Bloem2310 vinden dit leuk.
  12. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Haha nee doe dan slagroom ofzo:o:
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  13. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Oeh dat klinkt gruwelijk allebei:|
     
  14. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Gaat dat niet schiften?
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  15. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.469
    3.457
    113
    Ik fietste altijd alleen naar een vriendin en liep vervolgens met haar naar school (middelbare). Onderweg wilde ik kijken hoe laat het was, maar mijn mouw ging niet ver genoeg omhoog. Toen pakte ik met mijn linkerhand, de rechterkant van mijn stuur vast...dat kan natuurlijk niet goed gaan. Gevolg...ik kukelde keihard van de fiets en beide handen flink kapot. Ben toen maar gewoon doorgefietst naar mijn vriendin.

    Ik sliep met mijn zus op 1 kamer, in een stapelbed. Ik sliep bovenin. In mijn slaap ben ik uit mijn bed gesprongen. Ik ben wel meteen mijn bed weer ingeklommen, maar de volgende dag toch maar de huisarts gebeld, omdat mijn voet wel erg veel pijn deed. Mijn voet bleek zwaar gekneusd.
     
  16. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik heb het even voor je opgezocht;) Ook geen goed idee dus:|
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    :roflmao: gatver
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  18. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Wow :eek: het eerste kan zo in een aflevering van Chicago Fire of 9-1-1 ofzo. Wat heftig, zo fijn dat het goed afgelopen is!!
     
    Panter vindt dit leuk.
  19. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haha ja is wel een gruwelijke belevenis geweest. Operatie en ziekenhuis opname daarna heeft veel indruk gemaakt. Ook m'n moeder haar schrik en verdriet... Ze had zo vaak gezegd: niet over die leuning hangen. Heb me heel lang schuldig gevoeld.

    En die duimnagel.... Moet nog bijna kotsen als ik eraan terug denk.
     
    RoseMurphy vindt dit leuk.
  20. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.446
    113
    Nondejuuuu.. Jij wint :eek:
     
    Ysabella, Arwen86 en owly vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina