Nou ik moet bij dit verhaal wel meteen aan mijn zoontje (destijds 3) denken. Die was aan het douchen samen met mijn man en op een gegeven moment gleed hij uit (had heksensoep gemaakt) en viel hij recht met zijn kont op zo een zwitsal schuimpompje. Hij had in zijn anus (best diep) een hapje eruit precies in de vorm van dat tuitje wat aan dat pompje zit. Het bloedde echt heel veel. Had dus maar de hap gebeld. Ik had het pompje als bewijs meegenomen maar vraag me af wat de arts dacht....
Zo noemen ze het hier als ze in de douche in een bakje water met douchegel of shampoo door elkaar gooien. Heel lekker glibberig wordt dat....
Ik was een jaar of 5 a 6. Mijn broer en ik hadden weer is ruzie en hij gooide mij in de bosjes. Waarop ik een klein wondje had aan de binnenkant van mijn onderarm en de aderen eromheen paars erlangs liepen. Ik had super veel pijn en volgens iedereen stelde ik mij aan. Paar weken later ging mijn moeder toch maar naar de huisarts die het wondje weer open sneed. Aantal dagen later in bad duwde ik er zo 2 doorns uit van zowat 5 cm Toen ik een jaar of 7 was dacht ik mijn buurmeisje wel op mijn rug te kunnen tillen. Knalde zo voor over met mijn hoofd op de stoep. Heb daarna nog jaren met een wit litteken op mijn jukbeen gelopen.
Vandaag met dochter naar het ziekenhuis geweest voor een foto. Mevrouw dacht vorige week dat ze een spaarvarkentje was en had een munt (10 cent) doorgeslikt. Toen de dokter gebeld en het zou vanzelf goed komen. Dagelijks haar poep doorgespit om te kijken of het de uitgang al gevonden had maar niks. Dokter wilde vandaag toch even een foto. Ik zal de foto even bijvoegen maar conclusie is dat het bijna bij de uitgang is Edit: zojuist is de schat gevonden, het was 50 cent ipv 10 cent...
Niet als slachtoffer.. wel als dokter meerdere vreemde voorwerpen uit lichamen gehaald (schrijfwaren uit een been, vergeten tampons en keuken hulpmiddelen uit een vagina, haarspeldje uit een neus, enorme vishaak uit een teen..) het leukste blijft toch het moment waarop zd uitleggen hoe ze in deze situatie zijn beland
Ik heb als kind mijn billen verbrandt aan de gaskachel in een vakantie huisje (wij hadden cv thuis dus kende het niet). Mijn moeder zei: ga er naar dichtbij staan. Dus ik parkeer mijn blote bips ertegen aan. Gillen! Mijn tante goot yoghurt over mijn bips heen en op de fiets met 2 kussens achterop naar de dokter (we zaten op Ameland zonder auto). Enniewee, de hele vakantie mocht ik niet zwemmen en zat ik achterop op een dik kussen mijn bips in t verband. De geur van verbrandt vlees kan mam nog herinneren
Niet bij mijzelf gebeurd maar bij een klasgenootje op de middelbare school. We waren bezig in het handvaardigheidslokaal. Zij ging even een houten latje schuren met zo’n schijf-schuurmachine. Ineens schreeuwt ze moord en brand en waren haar beide handen tegen die schijf aan gekomen. Al haar vingertoppen open geschuurd. Sommige alleen huid / nagel, een paar nog wat erger. Dat was geen fraai gezicht zeg.
Als tiener per ongeluk beschoten door mijn broertje met een luchtbuks waar helaas nog wat kogelhulsresten inzaten... Scherf er op de HAP uitgehaald maar recent bleek er na zo’n 35 jaar toch nog een stukje in mijn wang te zitten..Heb overwogen mijn broer alsnog aan te klagen
Zo dit heb ik dus precies ook gehad met scheermesje, was geloof ik bikinilijn aan het scheren. Woonde in studentenhuis met 4 jongens en 2 meisjes en heb geroepen wie kon komen. Kwam een lieve huisgenoot met handdoeken aan, door de warmte icm pijn en bloed werd ik echt naar. Gelukkig was het alleen oppervlakkig, maar je zag letterlijk 3 lagen pink/nagel afgeschoren door het mesje
Haha heb je dan geen last van plaatsvervangende schaamte? Kijk die vishaak zal wel meevallen, maar keuken hulpmiddelen?..
Ja hier ook bikinilijn, heb man al gezegd dat ik au naturel ga voorlopig.. Nee schrok ook echt wel, komt veel bloed uit je pink.