kruidvat testen???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cherryl, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    #1 cherryl, 19 feb 2010
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
    6 Februari moest ik ongesteld worden en dat werd ik dus niet...
    Ik gelijk naar de kruidvat om een test te kopen en zag daar de testen van de kruidvat 2 voor 5 euro! das mooi dacht ik zo... helaas negatief!
    3 dagen later weer een test gedaan, weer negatief! 11 februari was ik nog niet ongesteld, weer die testen gehaald maar nee hoor weer negatief! 16 februari weer een test gedaan en weer hardstikke negatief. de dag erna ben ik weer naar het kruidvat gegaan, misschien erg wanhopig maar ik voelde gewoon dat ik zwanger was! toen maar besloten een clearblu test te kopen er zaten er 3 in dus kon ik weer even vooruit. en ja hoor, hardstiskke positief! vandaag voor de zekerheid nog maar weer getest aangezien 4 neg testen je behoorlijk onzeker maken en weer super positief!!
    wie heeft er nog meer zulke ervaringen met de testen van de kruidvat en kan mij vertellen hoe dit kan??

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik zou niet weten hoe dit kan
    bewijst alleen dat kruidvat niet zo betrouwbaar is
    ik had het ook met die van kruidvat
    teste dezelfde dag met kruidvat en sensi
    sensi was posi en kruidvat nega

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb de trekpleister test gehad (denk dat dat dezelfde is) en die was wel positief gelijk.
    Ik heb wel ergens gelezen dat ze niet zo gevoelig zijn. Dus stél dat je pas nét zwanger bent, dan zou het natuurlijk kunnen. Dat de 1e testen te vroeg zijn geweest. Maar dat zul je even af moeten wachten tot je 1e echo en je weet hoe lang je zwanger bent.

4. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Ik heb een test gedaan met kruidvat 2 voor 5 en die was posi. Die zelfde dag nog met clear bleu dig. en die gaf niet zwanger aan.
    Mijn ervaring met die van kruidvat zijn goed.

Groetjes Fluffi

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook goeie ervaringen met kruidvat 2voor5. Vind ze erg betrouwbaar.
    Heb je na de clear blue ook weer een kruidvat test gedaan om te checken?

Maar goed zwanger is zwanger gefeliciteerd!

6. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eerst een kruidvat test gedaan, die was positief. Toen dezelfde dag een clearblue test, die gaf zwanger 1-2 weken aan. Een dag later voor de zekerheid weer een kruidvat test en die was weer positief. Ik was er erg vroeg bij omdat ik geen idee had wanneer ik ongesteld had moeten worden, later bleek dat ik twee dagen na de eerste test pas ongesteld had moeten worden, en toch gaf de kruidvat test al positief aan.

Ik heb dus ook goede ervaringen met de kruidvat test. Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan en die laten testen - want zoveel negatieve testen achter elkaar na je NOD is wel raar.

Ik denk trouwens wel dat je zwanger bent; de clearblue test geeft dat ook niet voor niets aan. Dus gefeliciteerd!

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je eisprong gewoon later is geweest...dan is het logisch dat de kruidvat testen nog nega waren toen je ze deed.

Of je moet follikelmetingen gehad hebben, ovutesten gedaan of getempt hebben dat je zeker weet dat je eisprong wel eerder was..

Maar het feit blijft dat je gewoon zwanger bent en daar gaat het om :D

8. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Die kruidvat testen staan er juist om bekend dat ze zo gevoelig zijn. CB schijnt meer HCG nodig te hebben.
    Ik testte op dag 10 na de eisprong al positief met kruidvat.
    Maarja...ieder zo zijn ervaringen. Met sensitest test ik altijd licht positief ook al ben ik niet zwanger...das ook vreemd ;)

9. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Nadat ik idd de cb test had gedaan met niet zwanger heb ik weer een test gedaan met kruidvat en die was weer positief.

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Precies, maar dan wel de 2 voor 5 euro. De andere schijnt nog wel eens valse meldingen te geven.

11. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier ook goede ervaring met kruitvat testen.
    Op mijn NOD positief.

kus miek

12. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hier ook slechte ervaringen met kv 2 voor 5.
    Tegelijk een cb plus en een kv 2 voor 5 euro gedaan, met dezelfde urine dus ;)
    Clearblue vetpositief, kv heeeeeel vaag posi, en pas na een ruime minuut of 10 zichtbaar.

dus volgens mij werkt de kv bij iedereen weer anders (lees gevoeliger).

13. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hier ook goede ervaringen met die van kruidvat. Ik testte 2 dagen voor m'n NOD en hij was hartstikke positief, niks geen wazig lijntje, hij knalde er vanaf. Ik ben er dus goed over te spreken en zou ze ook weer aanschaffen als het nodig is.

14. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben heel erg tevreden met de Kruidvat 2 voor €5,-.
    Ik heb 4 dagen voor NOD getest en er was licht positief te zien.
    Ik denk dat je een late eisprong hebt gehad en dat er daarom later meer HCG te vinden was in je urine.
    Twijfel je, dan even urine bij de huisarts brengen of je menstruatie afwachten.

Succes ermee!

Groetjes Claire

15. babystuff

babystuff Actief lid

20 mei 2009
    180
    0
    0
    Hier ook goede resultaten met de 2 voor 5 van KV.
    3 dagen voor NOD positieve test.
    Wil het zelf nog niet echt geloven en ook maar een CB gehaald en die gaf 1-2 weken aan.

16. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hoi meiden, bedankt voor de reacties... ben bij de ha geweest en ben idd zwanger! :) aangezien ik nog geen echo gehad heb heb ik ook geen idee hoelang ik zwanger ben... dus misschien lag het idd wel aan mijn ei

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    gefeliciteerd!

hier ook goede ervaringen met kv 2v5!
    hier 5-6 dagen voor NOD licht positief, daarna 3 dagen voor NOD duidelijk positief!
    op NOD knalpositief!

18. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    bij mij gaven de testen 2 keer positief aan,en dat klopte gelukkig ook:D,dus ik heb er goede ervaring mee.

gefeliciteerd met de zwangerschap,geniet ervan.

groetjes peet

19. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

Ook hier juist goede ervaring met de KV 2 voor 5 euro testen. 3 dagen voor mijn NOD al positief getest.

20. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Heb sensitest en kruidvat test gedaan en allebei positief;) Wel jammer dat bij de kruidvat test na een dag het streepje bijna verdwenen is, deze wou ik namelijk bewaren.

Deel Deze Pagina